Ahad, 24 Januari 2010

YB Zul Buat Aduan Polis: Lawan Khalid Peduli Apa

Gambar di atas daripada Utusan Malaysia Online

Dua ahli Parlimen dalam Pakatan Rakyat yang sering bertikam lidah dalam isu Kalimah Allah berakhir dengan YB Zulkifli Nordin ahli Parlimen Kulim Bandar Bharu buat aduan polis terhadap Khalid Samad ahli Parlimen Shah Alam. Seorang Pas seorang lagi Parti Keadilan.

Nak kata Yb Zul tak betoi aku tak berani kata nak kata Khalid Samad tak betoi aku pun tak berani kerana kedua-duanya ada pendidikan tinggi ada ilmu masing-masing berhujah berdasarkan fakta yang mereka rasa mereka betoi.Tapi laporan polis Zul itu berdasarkan laporan media dan bukan beliau dengar sendiri daripada mulut Khalid Samad.

Laporan polis Zul itu menguntungkan siapa?Adakah Khalid Samad hanya akan berdiam diri dengan laporan polis Zul itu?Kenapa mereka tidak bersemuka hanya pandai berkelahi dalam media?Sampai bila nak habis?Sampai bila nak berperang sesama sendiri?

Semasa Khalid pi mengadap Sultan Selangor media tulis Khalid di panggil Sultan tapi kata Khalid beliau sendiri yang nak jumpa Sultan dah lama dah hantar surat nak jumpa Sultan. Zul moga hang tak terperangkap dengan agenda Umno yang putar belit berita .

Baca
Zulkifli buat aduan polis terhadap Khalid Samad-Utusan Malaysia Online
Zulkifli mahu Khalid disiasat menghasut,hina Sultan-Malaysian Insider
Kalimah dilarang:Zaid pertahan Khalid syor pinda enakmen-Malaysian Insider
Pemuda PKR desak tindakan disiplin terhadap MP Zulkifli-Malaysian Insider

Tiada ulasan:

Catat Ulasan