Ahad, 25 Oktober 2009

"Saya Tak Kecewa Kalau Orang Tak Terima"- Tok Guru

Adakah perlu dilakukan 'pembersihan' dalam Pas kepada pemimpin-pemimpin yang dikatakan cenderung nak bawa Pas kepada Umno? Ini yang bermain-main dalam kepala kepada yang mau berfikir.

Pas parti Islam tertua di Malaysia itu sudah masak dengan sepak terajang politik, jatuh bangun dalam politik yang dialami Pas menjadikan Pas sudah berpengalaman dalam mengatasi sebarang situasi yang melanda batang tubuh Parti Islam SeMalaysia itu.

Perlukah EGM atau Muktamar Khas? Adakah semua pimpinan Pas peringkat AJK Pas Pusat dan tertinggi parti bersetuju dengan saranan Tok Guru? Kata Tok Guru-" Saya tak kecewa kalau orang tak terima."- Utusan Online baca di sini

"Saya nak jaga Pas saya kerana ia parti yang dihormati oleh masyarakat. Kalau ada orang (buat) itu ini, saya kena buat sesuatu. Saya ikhlas nak jaga parti yang saya bajai, airi dan pagar sekian lama."-Tok Guru

MB Kedah pula Ustaz Azizan berpendapat "Pas tak perlu ada EGM" klik untuk baca selanjutnya di sini.

Kalau tak perlu EGM adakah dengan meletak jawatan secara terhormat oleh Nasharuddin Mat Isa, Mustafa Ali dan Hasan Ali seperti yang disebut Tok Guru itu mahu diterima oleh mereka ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan