Rabu, 28 Oktober 2009

Adun Perak Kena Pukul- Sivakumar

Sidang Dun Perak kecoh lagi bila adun-adun pakatan rakyat dikasari lapor malaysiakini

DUN Perak: Adun Pakatan 'dikasari' Sidang Ditangguh (klik)
Sivakumaar Speaker Pakatan Rakyat mendakwa jubah beliau dirampas dan ada adun-adun Pakatan Rakyat telah dipukul diluar dewan Dun Perak.

Ketika saat-saat genting dan krisis yang berlarutan di Perak dan juga isu Pemuda Pas di Kedah ditahan polis kerana buat bantahan kepada akhbar Kosmo! berkenaan artikel yang menuduh kes Memali ada kaitan dengan ajaran sesat ada sekelompok pimpinan Pas yang bersekongkol dengan blogger Umno dan lain-lain blogger nak pertahankan pula apa yang sebenarnya berlaku selepas pru-12 yang lalu.

1 ulasan:

  1. Sedutan dari MI:
    "The faction aligned to the party's spiritual leader Nik Aziz, who studied Islam in India and at the renowned Al-Azhar University in Cairo, believes that the implementation of a new Islamic political and moral order in Malaysia can only come about when Muslims and the country's sizeable non-Malay population are ready for it."

    Ini jelas menunjukkan....puak2 TGNA akan mengeluarkan fatwa...apabila PR menang PRU13 bahwa pelaksanaan undang2 Islam tidak mustahak lagi sehinggalah pemahaman Islam dapat dibuat dengan sepenuhnya terhadap....bla...bla...bla...bla...bla.

    BalasPadam