Rabu, 28 Oktober 2009

Memang ada jumpa la Khir Toyo tu-Nasa

Gambar di atas adalah daripada albanjari online 2009 di rumah Hasan Ali (Klik untuk besarkan)

Pendedahan oleh salah seorang blogger yang hadir ke rumah Hasan Ali , seperti yang diceritakan dalam blog beliau itu menunjukkan memang wujud ada berlaku pertemuan dengan Khir Toyo mantan MB Selangor selepas pru-12 yang lalu. Baca lanjut di sini AlBanjari Online.


"Ustaz Nasa memaklumkan, selepas mesyuarat di KB, dan ketika dalam perjalanan beliau ke KL/Selangor mereka mula berhubung dengan Khair Toyo selaku Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor dan pertemuan pertama berlangsung di Shereton Subang dan turut dihadiri bersama oleh Dr Hassan Ali. Tiada persefahaman yang dapat dibentuk dalam pertemuan itu dan segala usaha kerjasama berakhir dan tamat di situ juga."-PETIKAN DARIPADA BLOGGER ALBANJARI ONLINE 2009

Diceritakan dalam blog diatas turut hadir dalam pertemuan antara blogger2 dengan Hasan Ali dan Nasharudin Mat Isa itu ialah blogger Umno. Aku tengok dalam gambar di atas Roslan sms pun ada. Nak cari berita tak salah bak kata orang 'Kalau tak dipecahkan ruyung mana kan dapat sagunya'.

Pandangan dan pendapat orang tak sama. Penilaian juga berbeza.Terpulang kepada kita semua menilaikannya.

Kepada ahli Pas dan penyokong Pas yang tak percaya selama ini memang ada pertemuan Hasan Ali dan Nasa dengan Khir Toyo untuk bincang dengan Umno selepas pru-12 kena terima hakikat memang wujud ada perbincangan antara Umno-Pas di Selangor. Takat ni saja aku nak ulas.

1 ulasan:

  1. Komen yang sebut nama hendaklah disertakan dengan bukti kukuh jika libatkan nama dan orang yang terlibat. Sori, nanti aku kena tak pasai2...

    BalasPadam