Rabu, 14 Oktober 2009

Khairy Mengaum Sakan Kutuk Pas Dan Pakatan Rakyat.

Ucapan Ketua Pemuda Umno Malaysia di penuhi cercaan , perli dan hinaan sebagai pembuka bicara dalam persidangan Pemuda Umno Malaysia hari ini. Ucapan Khairy jelas ditujukan kepada Pas , Keadilan dan Dap.

Khairy anggap Pas sebagai kuda tunggangan Dap yang sering mempertikaikan Hak-Hak Melayu, Raja-Raja Melayu dan Agama Islam. Khairy juga anggap Anwar Ibrahim sebagai manusia yang hidup dalam banyak alam dan dianggap sebagai 'sesumpah lidah bercabang' dan Pemuda Umno akan menyekat kemaraan Anwar Ibrahim ke Putrajaya sebagai Perdana Menteri. Klik di sini

Hebat hang Khairy demi pangkat Ketua Pemuda Umno Malaysia itu saja jalan yang Khairy ada untuk dapat kepercayaan PM Najib sebagai budak suruhan yang taat dan akur kepada Najib. Khairy Jamaludin yang dituduh bersalah dalam politik wang semasa Pemilihan Umno yang lalu tidak digantung oleh Lembaga Disiplin Umno, hanya diberikan amaran dan berjaya menang Jawatan Ketua Pemuda Umno Malaysia.

Kata Khairy lagi Pas tidak lagi memperjuangkan Islam dan 'Negara Islam' tapi tunduk kepada Dap . Siapa yang ke depan dalam Isu Kartika Sari Dewi yang yang dijatuhkan hukum sebat oleh Mahkamah Tinggi Syariah , Kuantan, yang mempertahankan hukum sebat tersebut? Umno atau Pas. Ketua Wanita Umno, Shahrizat kata hukum sebat tersebut melampau dan tidak patut.

Demi nak jadi 'Wira Pemuda Umno' Khairy lepaskan geram dalam ucapan sulungnya kepada Pas dan Keadilan untuk dilihat sebagai jaguh yang memperjuangkan bangsa Melayu dan Islam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan