Sabtu, 3 Oktober 2009

Kena Gigit 'Kerengga' Kot


Maka berkatalah Ketua Umno Bahagian Baling yang juga Ahli Majlis Tertinggi Umno, Abdul Azeez beliau ditumbuk oleh 9 orang penyokong Pas sampai lebam-lebam di bahagian belakang leher-utusan online. Begitu juga dengan Menteri Perdagangan, Koperasi dan Perdagangan, Ismail yang kata kononnya beliau juga nyaris-nyaris kena 'balun ' macam Abdul Azeez.
Menteri apa cakap pembohong! waktu Ismail Sabri lalu tu aku tengok ok ja , sapa pun tak sentuh, jentik sikit pun tak ada, malah penyokong pakatan siap iring sampai kepada penyokong BN yang dok nganga depan pintu Pusat Penamaan Calon. Usik mengusik tu ada la, takkan tu pun tak boleh, nama pun menteri tentu rakyat nak tengok muka macam mana bapa kepada artis.
Apa yang polis dan FRU buat kepada pakatan rakyat pakat sembunyi pula dalam baju. FRU yang tunggu depan penyokong pakatan rakyat siap berbaris lagi sampai 4 baris kawat siap-sedia halang penyokong pakatan rakyat daripada berada dekat dengan pusat penamaan calon. FRU buat bulatan kawal keliling tak bagi penyokong pakatan rakyat dapat keistimewaan macam puak Umno-Bn dapat. Gambar di atas FRU yang dok jaga penyokong pakatan rakyat di PRK Bagan Pinang.
Aku ingat siang tadi FRU nak tembak gas dah - Bariiiis kawat praaap praap praaap macam demo GMI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan