Isnin, 30 November 2009

Si Jahil Celakakan Tok Guru

Bekas Menteri Penerangan Zainuddin Maidin yang biadap terhadap Tok Guru Nik Aziz melepaskan geram amarahnya yang amat sangat sehingga sanggup menganggap TGNA yang sudah mentadbir Kelantan selama 19 tahun sebagai membawa celaka kepada Pas.

Mungkin si jahil ini yang dah lenyap dan tak laku buat gempaq dengan kutuk TGNA untuk raih sedikit populariti kerana beliau sendiri yang jadi penjilat Umno dah tak ada apa-apa lagi sumbangan untuk Umno. Peluang terbaik ialah dengan kutuk TGNA untuk jadi pelakon upahan Umno.

Media arus perdana buka ruang yang seluas-luasnya untuk kutuk TGNA supaya segala isu lain tenggelam supaya rakyat jadi terpesona dengan kutukan kepada Menteri Besar Kelantan itu.

"Sekarang saya lihat kecelakaan itu sedang menimpa Pas dan Pas hanya akan selamat jika orang yang membawa celaka kepada Pas ini disingkirkan," kata bekas Menteri Penerangan, Tan Sri Zainuddin Maidin. -sinar harian online di sini

Zainudin Maidin hanya jadi Ahli Parlimen satu penggal sedangkan TGNA dah jadi MB Kelantan 19 tahun. Kerana celakalah Zainudin Maidin ditendang daripada jadi Menteri dan ahli parlimen.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan