Selasa, 24 November 2009

Pas Selangor: Siapa Pula Nak Letak Jawatan?

Laporan bernama berkata PJ Pas Selangor , Hasan Ali menafikan desas desus ada pemimpin Pas Selangor hantar surat letak jawatan. Adakah ini persepsi atau kabar angin atau kalau tak ada angin masakan pokok bergoyang?

Berikut laporan Bernama

Pas Selangor tidak menerima sebarang surat peletakan jawatan daripada mana-mana pemimpin sayap parti itu seperti yang didakwa sesetengah pihak, kata Pesuruhjaya Pas Selangor Datuk Dr Hasan Ali.

Beliau berkata Pas Selangor berada dalam keadaan kukuh dari peringkat bawahan sehingga peringkat kepimpinan tanpa sebarang masalah termasuk hal berkaitan pengurusan serta aktiviti yang dirancang.

"Kita tidak ada masalah, malah saya boleh katakan Pas sekarang berada dalam keadaan yang sangat kukuh berbanding sebelum ini. Semua aktiviti kita berjalan seperti biasa tanpa satupun yang tertangguh mahupun ditangguhkan," katanya kepada pemberita selepas Majlis Penyerahan Kemudahan Awam dan Lembu Korban oleh Worldwide Holdings Bhd di sini Selasa.-Bernama-Pas Selangor Tak Terima Sebarang Surat Letak Jawatan-Hasan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan