Rabu, 18 Januari 2012

Sayangnya Najib kepada Jamaludin Jarjis

The malaysianinsider melaporkan Jamaludin Jarjis kembali ke Putrajaya, kini Duta Khas ke Amerika Syarikat-M'insider(klik)
Wow! Dulu jadi Duta Besar Ke AS, kini nak lantik pulak jadi Duta Khas Ke AS.Berapa banyak Duta untuk satu negara.Ni tak ada kerja lain habiskan wang rakyat saja kerjanya kerajaan regim Umno-Bn ni.Sama macam Samy Vellu yang letak jawatan Presiden MIC dilantik jadi duta khas ke India.

Siapa Jamaludin Jarjis?Kenapa JJ ni amat disayangi Najib? Saya teringat satu  kisah bekas Menteri bergelar Datuk Seri yang didakwa kes cabul kerana meraba seorang gadis yang hingga kini tidak didakwa oleh pihak peguam negara walaupun kertas siasatan dah disiapkan oleh pihak polis.Siapa bekas menteri terbabit?Tengok video di sini.

Kabinet Najib kini diliputi menteri bermasalah.Shahrizat keluarganya  terlibat dengan kes lembu NFC rugi RM250 juta.Jamil Khir Baharom didakwa salahguna wang zakat atau pecah amanah.Macam-macam ada.

Marilah kita orang Melayu tumbangkan Umno-Bn dalam pru 13.Jangan kita biarkan segala penyangak dan penyamun terus rembat wang rakyat dan wang zakat umat Islam sesuka hati.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan