Isnin, 9 Januari 2012

Ramalan 'Nujum Pak Belalang' blogger misaimerah tepat Anwar dibebaskan

Saya ada tulis dalam FB saya pada hari Sabtu 7-1-12  ,"Isnin 9-1-12 tak ada roadblock ke Mahkamah Jalan duta dan himpunan dibenarkan kerana Anwar dijangka didapati tidak bersalah:-)".


Kini ternyata ramalan saya tu tepat ha ha.Yang syok lagi tu pembebasan Anwar dari kes liwat beliau disambut dengan 3 letupan bom di luar perkarangan Mahkamah Jalan Duta.Macam filem hindustan la pulak!


Sapa punya kerja letupkan bom tu lu pikir la sendiri.Saya bertanya kepada anggota polis yang buat pemeriksaan di tempat bom tu meletup , "Apa hal ni?", Polis tu kata, "bom meletup." Saya tanya,lagi," bom apa?"Polis tu kata ,"Timing Bom!"Gambar kereta kembara di bawah ni kesan terkena 'timing bom'.


Perkasa dan Pekida yang tak sampai 40 orang sembang deras cabut awal-awal lagi bila mahkamah bebaskan Anwar.Ok la mari kita tengok gambar dari kamera hp saya dalam himpuan aman 901 di mahkamah Jalan Duta, nanti hang pa kata aku tak pi pulak hihi.Klik gambar untuk besarkan.


Wartawan luar negara Aljazeera,TV One Report daripada Jakarta turut buat liputan keputusan kes Anwar yang dibebaskan daripada tuduhan mengarut untuk kali kedua.


Najib dan bininya yang berada di Afrika Selatan sudah tentu awal-awal lagi tahu kes Anwar dibebaskan.Apa agaknya reaksi beliau?Sendiri mau ingat.Pembebasan Anwar juga saya lihat macam kemenangan team bolasepak masing-masing yang datang dari jauh pulang dengan senyum dan penuh kesyukuran walapun masing-masing keluar duit poket sendiri.


Marilah kita rakyat Malaysia tumbangkan Umno-BN regim zalim yang dah berkuasa kongkong kita selama 54 tahun.Asalkan bukan Umno kita pangkah dalam pru 13 akan datang.



Baca ;
'saya dibebaskan kerana tidak bersalah', kata Anwar-M'insider

1 ulasan:

  1. Tuh hang misaimerah. Hakim ada plan. Dia bebas anwar tanpa penghakiman bertulis. Dia menghina anwar dgn cara main pondan blakang lorong hj taib.

    BalasPadam