Selasa, 31 Januari 2012

Hasan Ali kata Khalid Samad Parasit

Saya tak hadir dalam program 'Bicara Memurnikan Akidah Ummah' di seksyen 17 , Shah Alam malam tadi projek Hasan Ali bekas ahli Pas yang kena pecat.Saya diberitahu oleh kawan saya yang hadir bahawa dalam majlis tersebut Hasan Ali jadikan pentas akidahnya itu itu burukkan pemimpin Pas.Tepat jangkaan saya yang saya tulis dalam posting saya Majlis akidah atau majlis cuci dosa Hasan Ali?

Antara lain kawan saya tu bagitau Hasan Ali berkata Ahli Parlimen Shah Alam sebagai parasit dalam Pas.Hasan Ali kata sewaktu beliau jadi exco negeri Selangor cadangkan buat HIMPUN tapi ditentang PKR dan DAP tapi beliau tak kisah sangat tapi bila Pas turut tentang beliau rasa hairan..Kata Hasan lagi Dr Burahnuddin Al-Helmy perjuangkan Islam, Almarhum Fadzil Nor perjuangkan Islam, TGHA juga perjuangkan Islam tapi kini parasit-parasit dalam Pas mahu bawa lari Islam daripada Pas.

Saya tak  tahu la pulak kalau bercakap bohong dan kaki putarbelit juga adalah dianggap sebagai pejuang Islam.Saya pernah diberitahu bekas orang yang pernah kerja dengan si Mamat tu dulu kutip duit ceramah masa baru masuk Pas dulu dalam syarikat sendiri 10-30 persen.Sampai kena tegur dengan almarhum Presiden Pas kata , "Ni bukan cara orang Pas cari duit."

Habis saya tanya kawan saya tu , "Apa dia yang Hasan sebut untuk murnikan akidah dalam ceramah beliau?Takkan kutuk bekas parti sendiri saja setiap kali buat ceramah murnikan akidah ummah?"Kawan saya tu kata, "Tu yang saya hairan tu apa agenda Hasan sebenarnya."

Hasan Ali jangan jadi iblis bertopengkan manusia.Najiskan perjuangan suci lawan murtad untuk kepentingan politik nafsu dia akibat kecewa tak dapat jadi MB Selangor.Kini ustaz-ustaz yang follow Hasan Ali termasuk ulama Pas mula sedar bahawa apa sebenarnya niat Hasan Ali yang kini mulakan 'ceramah parasitnya' tapi atas nama murnikan akidah.Yang pasti parasit ni tak akan mengaku kata dia parasit.

Baca juga ;
Hasan Ali tubuh JATI sebagai kuasa ketiga-M'kini

5 ulasan:

  1. Penulis blog misai merah ni memang puak Anwarinas......apa bukti ko Hasan ALi meinta duit ceramah......dasar kaki wat fitnah.....lingkuplah lepas ni PAS kt Selangor....Hasan Ali yg popularkan PAS kt Selangor......korang sume dah termakan sihir anwar si Dajjal dan Peliwat....aku dulu sokong PAS skang tidak lagi selagi ada puak2 mcm korang dlm PAS yg menyingkirkan ulama

    BalasPadam
  2. Woi bangang kalo berani kurakan komen aku....dasar pengecut

    BalasPadam
  3. 1:29 pg;

    Hasan Ali bukan ulama beliau hanya pakar motivasi.Jgn salah faham

    BalasPadam
  4. tanpa nama pengecut dan bodoh!

    BalasPadam
  5. Bagi saya skrg ni...isu yang besar adalah sokongan Anwar Ibrahim terhadap Keselamatan Negara Israel. Manakah..Pemimpin2 kita skrg..diam membisu..dulu masa PASUKAN KRIKET ISRAEL DTG MALAYSIA BUKAN MAIN HEBAT KITA TENTANG SAMPAI SANGGUP SAUDARA MAHFUZ OMAR DAN SAUDARA SALLEHUDIN AYOB MASUK PENJARA..SEKARANG CIS...SEMUANYA KANTOI DGN ANWAR IBRAHIM..ANWAR KATA HUKUM LIWAT LAPUK..SEMUA ANGGUK..ANGGUK ..ANGGUK..ANGGUK...ANGGUK..ANGGUK

    BalasPadam