Selasa, 24 Januari 2012

'First Lady Of Shopping' nafi, kolumnis Andrew Hornery kata belanja sungguh RM325,000

Kolumnis pertahan dakwaan Rosmah belanja RM325,000-Malaysiakini

Kolumnis Sydney Morning Herald Andrew Hornery mempertahankan dakwaannya bahawa isteri perdana menteri Rosmah Mansor membelanjakan lebih RM300,000 semasa lawatannya ke Australia.

"FLOM (wanita pertama Malaysia) dakwa saya membesar-besarkan secara liar lawatan sambil membeli-belahnya di Sydney?

"Saya tetap pertahankan setiap kata-kata saya. Sumber saya amat kukuh," kata Hornery dalam Twitternya kira-kira sejam lalu.

Isteri Datuk Seri Najib Razak semalam menyangkal dakwaan Hornery yang dibuat dalam seksyen 'Private Sydney' harian itu dengan menyifatkannya sebagai "karut, dibesar-besarkan secara liar dan tidak benar".

Selain perbelanjaan A$100,000 (RM325,000) di sebuah butik, Hornery juga mendakwa Rosmah dan suami menginap di emper (penthouse) bernilai A$20,000 (RM65,100) semalam, meminta "parkir valet untuk limousinnya" dan menerbangkan pereka fesyen ke Malaysia untuk mengenakan pakaian yang ditempahnya.-M'kini


Macam mana nak buat pru 13?Bala datang bertimpa-timpa kepada Najib.Isu NFC, Menteri Agama tibai duit zakat, kini Najib-Rosmah sendiri tak boleh nak cover line.Dah terbongkar.


Anjak la tarikh pru ikut kehendak Najib.Makin dianjak makin bertambah bala datang.


Ketua Wanita Umno Shahrizat tentu ketawa besar dan kembali bernafas segar dan tenang kerana 'bos' sendiri terpalit dengan dakwaan berbelanja sakan di Australia.Shahrizat cakap memang betul, "ingat semua pemimpin Umno-Bn tak ada skandal." Ha ha


Kalau apa yang disebut Andrew Hornery tak betul sila saman jangan hanya pandai nafi.Kepada Ngo yang jadi pencacai Umno-BN tentu sudah ada jawapannya yang juga sudah diduga sama macam bos mereka, "Media asing mahu burukkan nama baik PM kita," 

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum....
    Mohon kalau tak keberatan link kan blog http://inderasipejuang.blogspot.com/ demi menyemarakan perang alam maya bagi mencari kebenaran... terima kasih dan Salam Perjuangan.

    BalasPadam