Ahad, 8 Januari 2012

Pas pecat Hasan Ali ..Allahhuakbar!


PAS Pusat dalam mesyuarat yang diadakan pada hari ini, telah membuat keputusan berdasarkan Fasal 82(9) iaitu memecat keahlian YB Dato’ Dr Hasan Mohd Ali (gambar) sebagai ahli PAS berkuatkuasa serta merta.

KENYATAAN MEDIA PRESIDEN PAS


Setelah mempertimbangkan segala pandangan yang diberikan oleh ahli-ahli jawatankuasa PAS Pusat dalam mesyuarat yang diadakan pada hari ini, PAS Pusat telah membuat keputusan berdasarkan Fasal 82(9) iaitu memecat keahlian YB Dato’ Dr Hasan Mohd Ali sebagai ahli PAS berkuatkuasa serta merta.

Keputusan ini dibuat berdasarkan kepada tindakan-tindakan YB Dato’ Hasan Ali yang menyalahi dan merugikan kepentingan Parti sebagaimana yang diperuntukkan dalam Perlembagaan PAS.
Abdul Hadi Awang,
Presiden PAS 
Harkahdaily
Tahniah Pas kerana berani bertindak.Sekarang Hasan Ali kena lepaskan jawatan exco yang beliau pegang.Suara Hasan Ali kini bukan lagi suara Pas tapi beliau boleh kata apa saja yang beliau suka.Pemimpin boleh datang dan pergi perjuangan Pas tetap diteruskan.Allah huakbar!
Baca juga;

4 ulasan:

  1. aku tak faham, kenapa bekas pimpinan yang ada nama besar dari kalangan pemimpin politik menyerang partinya sendiri yang berpuluh tahun dia berjuang didalamnya. seolah2 dia seorang sahaja yang pandai dan tahu segala-galanya.

    BalasPadam
  2. Misaimerah tuh hang. Nanti hasan online dgn tuhan dia , mampus lu dan umno

    BalasPadam
  3. nampak sangat PAS parti jumut tak boleh dikritik. ahli sendiri kritik pu kena pecat. perbezaan pendapat adalah dibenarkan dalam islam tetapi tidak dalam PAS.

    BalasPadam
  4. Dan mintak penyokong Hasan ni ikut bontot Hasan yg tak berparti lagi dan boleh himpun orang2 Melayu sokong gerombolan anak didik penjajah British.

    BalasPadam