Isnin, 30 Januari 2012

Isu NFC:Makin senak perut bila Shamsubahrin kata laki Shahrizat paksa beliau rasuah polis

Shamsubahrin: Ketua NFC paksa saya 'rasuah' polis-Malaysiakini

Ahli perniagaan Datuk Shamsubahrin Ismail, yang dituduh menipu pengerusi eksekutif Perbadanan Fidlot Kebangsaan (NFC) Datuk Mohamed Salleh Ismail, mendakwa bahawa suami ketua wanita Umno itu memaksa beliau merasuah polis bagi menutup skandal syarikat berkenaan.


Beliau membuat dakwaan itu pada polis laporan yang dibuat di Hospital Besar Klang Jumaat lalu. Perkara itu didedahkan oleh PKR di ibu pejabat parti itu di Petaling Jaya hari ini.

Dalam laporan polis itu, Shamsubahrin didakwa berkata beliau menerima mesej dan tekanan dari Salleh yang memintanya supaya kes NFC dengan pihak polis ditutup.

"Salleh, melalui panggilan telefon dan khidmat pesanan ringkas (SMS), mendesak saya untuk memberi rasuah kepada polis untuk menutup kes itu.-Malaysiakini


Ha ha apa Ketua Wanita Umno Shahrizat dan laki beliau nak jawab?Polis yang terima rasuah dan bagi rasuah kini jadi seram sejuk dan senak perut.Semua dah kantoi!


Kenapa Muhyiddin Yaasin tidak mahu suruhanjaya diraja siasat kerugian RM250 juta projek NFC?Siapa menteri pertanian semasa projek tersebut diluluskan?


Kes ini makin digali dan dikorek semakin banyak timbul penyelewengan libatkan jerung besar dalam kerajaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan