Isnin, 1 Februari 2010

Kaldai Pun Tak Bodoh Macam Zambry

MB Perak Zambry yang dapat kuasa melalui 'untung atas angin' cakapnya semakin merapu menjelang keputusan siapa MB Perak yang sah tak berapa hari lagi. Mungkin tidurnya pun tak nyenyak kalau kalau keputusan Mahkamah Persekutuan 9 Feb nanti memihak kepada MB Nizar pulak.Biasalah kalau hidup dengan mencuri harta orang, tipu orang,kencing orang mana nak nak tenang hidup.Biar kaya tapi dengan cara yang halal baru jiwa jadi tenang.

Lalu dengan tak semena-mena Zambry cabar supaya 28 kerusi Pakatan Rakyat di Perak dibubar dan buat pilihanraya untuk uji siapa yang akan menang.Yang hang punya kerusi tak mau bubar ka?Tempat sendiri tak berani uji nak uji tempat orang .Apa punya baghal dan binatang Kaldai tak bodo macam hang Zambry .Kata Zambry;


"Kalau pembangkang rasa mereka popular sekarang, bubarlah 28 kerusi mereka. Kita tengok sama ada mereka dapat semula 28 kerusi DUN ataupun tidak (pada pilihan raya kecil)," katanya kepada pemberita selepas diwawancara dalam program Setahun Melayari Arus di studio Perak FM di sini Isnin.


"Nak bubar DUN ini adalah permainan mereka. Saya tidak akan ikut permainan mereka, bukan kerana takut tapi kerana tidak mahu terikut-ikut rentak permainan pembangkang ini," katanya.Baca di sini

Kalau Zambry kata tak takut pi la jumpa Sultan Perak minta supaya DUN Perak dibubarkan.Menang jadi abu kalah jadi arang peduli apa kalau dah tak takut.Hang dapat jadi MB pun sebab celaka-celaka dan barua BN yang belajar ilmu lompat dengan Brahim Ali,kalau tidak Zambry hanya duduk Pulau Pangkor sajalah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan