Rabu, 3 Februari 2010

Firaun Kecil Main Berita Palsu-Zulkifli Nordin

YB Zulkifli Nordin Ahli Parlimen Kulim Bandar nafi laporan Malaysiakini yang mengatakan beliau akan keluar parti hari ini. Berita Malaysiakini itu bertajuk Zulkifli:Saya akan letak jawatan hari ini tapi dinafikan YB Zul dengan berkata itu semua kerja 'Firaun-firaun kecil' yang ada agenda jahat terhadap beliau.Siapa betul siapa main wayang hanya YB Zul saja yang tahu samaada beliau betoi-betoi atau hanya sekadar macam filem Hindustan.

Kata YB Zul dalam blog beliau;

Ini adalah berita palsu yang dimainkan oleh Firaun-Firaun Kecil yang makin desperado apabila melihat konspirasi jahat mereka tidak menjadi baru-baru ini. Kini mereka mula mengejar bayangan mereka sendiri. Malah mereka makin gerun apabila beberapa orang wakil rakyat dan pimpinan lantang bersuara. YB Datuk Seri Zahrain, YB Tan Tee Beng, Yang Berhormat Goh Burne, YB Azan Ismail dan beberapa orang lagi sudah mula menyatakan pendirian yang jelas tidak disenangi oleh Firaun-Firaun Kecil ini. Mereka ingatkan saya bersendirian, rupanya ramai lagi. Dan saya ingin memberi amaran kepada mereka, jumlah ini akan menjadi ramai. Dan tidak lama lagi Firaun-Firaun Kecil ini tahu tinggi rendah langit ini.Baca di sini

YB Zul tak cakap pula siapa 'firau-firaun kecil' tu.Adakah firaun yang dimaksudkan YB Zul tu dalam PKR atau dalam Pas dan Dap?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan