Sabtu, 1 Januari 2011

Ini berita tentu Khusrin suka

Ini berita yang diterima;

Mensyuarat Agung Tahun 2010 Masjid Al-Falah , Tmn Sri Muda , seksyen 25 Shah Alam semalam telah pecah rekod dirasmikan oleh seorang sarjan polis yang juga ketua balai polis seksyen 25 .

Sarjan Abdul Halim (gambar) kata ini pertama kali beliau rasmi mensyuarat agung masjid dalam hidupnya. Dalam ucapannya yang serba ringkas beliau berkata kawasan Sri Muda yang dulunya 'black area' dah bertukar wajah menjadi lebih aman daripada dulu dan banyak kemudahan infrastruktur di Sri Muda.Beliau juga meminta kerjasama ahli kariah masjid bekerjasama dengan pihak polis banteras kegiatan jenayah dan gejala sosial di kalangan anak muda dan remaja.

Ada yang terkejut pada mulanya dengan kehadiran anggota polis dalam mensyuarat agung masjid tersebut ingatkan untuk jaga keselamatan jamaah yang hadir untuk mensyuarat takut-takut ada adegan 'baling kerusi' rupa-rupanya jadi perasmi majlis.

Ini berita tentu Khusrin, bekas pengarah JAIS suka, AJK dan Pengerusi Masjid boleh dapat anugerah daripada Khusrin. Yang Khusrin tak suka ialah mazhab syiah, orang bukan Islam PR masuk masjid, panggil orang politik PR rasmi majlis di masjid.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan