Selasa, 4 Januari 2011

Buta Kayu

NGO mahu hukuman gantung ke atas adun PKR-Malaysiakini

Dua pertubuhan bukaan kerajaan - Gerakan Anti Penyelewengan Selangor (Gaps) dan Pertubuahn Pribumi Perkasa malaysia (PERKASA) mahu ADUN Seri Muda dari PKR,Shuhaimi Shafiei dihukum gantung kerana cuba mencetuskan “peperangan ke atas Raja-raja Melayu”.

NONE"Kenyataannya adalah biadap dan tidak beradab. Ia mengandungi fitnah dan perbuatan khianat terhadap institusi raja di Selangor. Saya percaya kenyataannya itu juga berbaur hasutan,” kata pengerusi Gaps, Hamidzun Harun kepada wartawan selepas membuat laporan di ibu pejabat polis di Shah Alam.

Dalam laporan polis itu, kedua-dua NGO berkenaan mahu Shuhaimi diheret atas dakwaan mengkhianati mengikut Seksyen 121 Kanun Jenayah yang membawa hukuman bunuh.Baca semua di sini.


Buta kayu tak ikut perkembangan semasa hanya pandai tunggu peluang ada isu ,kalau cakap nak bunuh orang, kasi tahan ISA , tahan bawah kanun keseksaan muka boleh keluar tv kalau tidak sapa pun tak kenal.

MB Selangor dah pergi jumpa Sultan Selangor isu Khusrin , Sultan kata beliau tidak ada apa-apa kuasa kerana kuasa Sultan sudah dicabut Umno sejak pindaan perlembagaan pada tahun 1993.Elok la berkawan dengan 'Mat Bisul' ambik jadi loyar buruk saman adun Sri Muda ha ha.

Woit! tu Menteri kabinet rogol amah tak mau demo ka? Pandai sangat undang-undang pi ambik Amah Robengah bawa ke Malaysia buat kes kalau berani.Kalau berani pergi jumpa Tun Mahathir yang cabut kuasa Raja tanya sama Tun kenapa buang kuasa Raja?Ada berani?

1 ulasan:

  1. Segala perbuatan atas nama UMNO @ BN adalah halal... rogol halal... bunuh halal... rasuah halal... TETAPI apabila PR segalanya haram..

    BalasPadam