Jumaat, 7 Januari 2011

Abdullah bin Ubai di Selangor



Gelora kerajaan PR di Selangor yang dicetuskan gerombolan yang kata perjuangkan Melayu dan tunjukkan taat setia kepada Sultan amat jijik dan kotor. Golongan Abdullah Bin Ubai di Selangor ini umpama menconteng arang dimuka sendiri.Si kitol terkinja-kinja kata daulat tuanku, daulat tuanku, hidup Melayu bila hilang kuasa.Mereka lupa dan buat-buat lupa apa yang mereka dah buat kepada Sultan dan orang Melayu semasa berkuasa 50 tahun yang lalu.

Syoknya lagi mereka nafi kata mereka tidak memihak dan tidak ada agenda politik cuma nak selamatkan orang Melayu dan bela Sultan. Pergi mampoih la munafik oii!Gerombolan ini pulak berketuakan orang yang mulutnya begitu celupar terhadap Raja-Raja Melayu sewaktu berlaku krisis perlembagaan 1993.Umno dan gerombolannya boleh kata apa saja kepada Sultan dengan ucapan yang berapi-api untuk naikkan semangat orang Melayu supaya sokong dan halalkan agenda mereka ubah perlembagaan cabut kuasa Raja. Tun Mahathir masa tu 'round' satu Malaysia dengan agenda utama hilangkan kuasa Raja dalam perlembagaan. Terimakasih Tun!

Kini dulu dan selamanya cap yang sama , lambang yang sama yang dikepalai Umno dan anak didiknya yang tak tau apa-apa nak pertahan Sultan pulak, nak berdiri belakang Raja dan Sultan kata daulat tuanku...ha ha.

Syoknya lagi gerombolan yang nama perpaduan Melayu-Islam yang wujud selepas pru 12 yang lalu berkehendak dalam gelap dengan parti yang dah busuk hingga keususnya.Mereka terpedaya dengan puak-puak Abdullah bin Ubai yang mana buat masjid pun Nabi Muhammad SAW yang dikasihi perintahkan runtuhkan masjid yang didirikan kepala munafik ini.Digunakan ayat-ayat Quran bahawa orang-orang Islam itu bersaudara ....mereka tidak sedar bahawa munafik-munafik inilah yang telah bunuh Ibrahim Libya di Memali 19 november 1985 dan puak-puak celaka ni lah yang tembak penyokong Pas dalam peristiwa Batu Buruk September 2007.

Kalau seorang bukan Islam ajak minum teh dengan seorang Islam munafik ajak pergi tikam nombor ekor mana satu kita nak ikut?

PR di Selangor kena kepala keras dan keras kepala baru boleh ajar puak-puak munafik ni kalau dok berlembut nak main cara halus mampoih dikerjakan puak munafik ni.

Baca juga utusan meloya lapor-MB Khalid 'keras kepala'-NGO
Menarik- Siapa kena lapah?-hamirdin.blogspot

Tiada ulasan:

Catat Ulasan