Sabtu, 1 Januari 2011

Cerita rogol merogol babitkan menteri dan timbalan ketua Umno Perlis

Kisah rogol merogol di kalangan orang kenamaan di Malaysia semakin panas dan bisa buat berdiri bulu romaku bila baca dakwaan posting sabahkini.net- Pak Lah halalkan rogol, Umno halalkan zina?.Berikut laporan sabahkini.net;

Oleh: MALAYSIALEAKS

TINDAKAN Mantan Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Abdullah Badawi (Tun) bersubahat menyembunyikan kes 376 Kanun Keseksaan yang dilakukan oleh Menteri Menteri Kebudayaan, Kesenian dan Warisan, (Februari 2006 sehingga 15 Februari 2008) Datuk Seri Utama Rais Yatim pada 2007 merupakan tindakan tidak bermaruah Perdana Menteri ketika itu.

Selain kes Datuk Rais Yatim, Pak Lah juga menyembunyikan kes perzinaan Menteri Besar Perlis, Datuk Seri Shahidan Kassim dengan membenar beliau bertanding dalam pilihanraya umum ke 12 telah menandatangani watikah perlantikan Shahidan sebagai Menteri Besar Perlis sekalipun tanpa persetujuan Raja Perlis.Baca lagi klik tajuk diatas.-Lapor http://sabahkini.net.

Ini bukan kisah rogol merogol di kalangan penjenayah biasa tapi golongan VIP yang berada dalam parti gerombolan. Parti yang mendabik dada , mendepa tangan kata perjuangkan Islam dan Melayu.Bekas Presiden Israel Moshe Katsav telah dijatuh hukum 16 tahun penjara kerana merogol kakitangan kerajaan dalam tahun 1998.

Kepada kelab pencinta Umno yang nak sangat perpaduan Melayu dengan Umno hentikan segera agenda mengarut dengan parti gerombolan yang diambang kejatuhan.

Berkaitan;
Laman web dedah gambar mangsa rogol menteri-Harakahdaily
Raja diminta bersih kabinet daripada menteri perogol-Harakahdaily
Gambar mangsa rogol menteri-modern2talking.blogspot

Tiada ulasan:

Catat Ulasan