Khamis, 20 Januari 2011

Bila kerusi dah kosong baru buka mulut

Adun Pelabuhan Klang yang memang tak pernah nampak muka Badrulhisham Abdullah tiba-tiba muncul dan bersuara dengan penuh kehairanan dan buat-buat terkejut dengan tindakan Speaker Dun Selangor Teng Chang Kim yang istihar kosongkan kerusi dun tersebut setelah mendapati Badrulhisham tak pernah hadir sidang dun selama 6 bulan.

Kata si pencacai Umno ini “Macam mana kata saya tidak hadir selama enam bulan, saya sendiri tidak faham . . . apa yang pasti saya tidak hadir kerana tidak sihat itupun pada bulan November sahaja,” katanya di sini hari ini.Baca di sini.Apa yang hang faham dan apa yang hang tak faham sama ja ..ini orang memang tak boleh pakai punya!

Selama ni Badrulhisham bersembunyi di mana?Kalau speaker tak umum kata kerusi Pelabuhan Klang kosong sudah tentu beliau tidur lena makan elaun buta duit rakyat tiap-tiap bulan tanpa buat sebarang kerja sebagai wakil rakyat.Kalau kerusi tu tak diistihar kosong pun memang elok adun berkenaan letak jawatan menghabiskan boras ja..orang macam ni memang tak layak jadi wakil rakyat walau apa parti sekalipun yang kutip.. betoi-betoi sampah yang tak ada harga dan nilai.

Adun Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah melambai ke arah jurugambar di luar rumahnya di Kampung Raja Uda, Pelabuhan Klang selepas kerusinya diumum kosong semalam. — Foto Bernama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan