Jumaat, 25 Disember 2009

Tun Abdullah Sila Jawab Serangan Tun Mahathir

Tun Mahathir tuduh Pak Lah yang juga ada gelaran Tun seleweng duit RM270 Bilion semasa menjawat jawatan PM selama 5 tahun. Banyak tu. Buat masa ni Pak Lah belum jawab tuduhan Tun Mahathir.Mungkin Tun Lah ambil sedikit masa ,mungkin juga Tun Lah terkejut dengan pendedahan dan serangan Tun Mahathir terhadap Tun Lah sejak jadi PM sehinggalah Tun Lah dah berenti jadi PM.

Tunggu apa lagi Tun Lah ? Jawab saja apa yang Tun Mahathir dedah itu. Kalau Tun Mahathir boleh londeh seluar Tun Lah apakah Tun Lah tidak boleh londeh balik seluarTun Mahathir yang pakai tali pinggang sampai lubang yang terakhir dah tu..

Khairy menantu Tun Lah juga mungkin sedang mengira-ngira apa buah fikiran serangan untuk dilepaskan kepada Tun Mahathir yang turut membenci beliau semasa Tun Lah jadi PM dulu. Tun Mahathir menuduh 'budak tingkat 4' menguasai pentadbiran Tun Lah semasa Tun Lah berkuasa dulu. Khairy tentu akan membela Tun Lah bapa mertuanya yang diconteng arang dimuka oleh Tun Mahathir.

Siapa benar dan siapa salah antara dua Tun ini pokok pangkalnya mereka tetap hidup senang tak macam kita rakyat biasa yang bertungkus lumus cari rezki siang dan malam untuk diri dan keluarga.

1 ulasan: