Rabu, 23 November 2011

Utusan malukan rakyat Kelantan termasuk Umno serang Kelantan, budak-budak gigi berlubang

Tulis Utusan 95% kanak-kanak Kelantan rosak gigi (klik dan baca)ha ha.Dah habis modal ka?Bagaimana dengan gigi anak cucu Mustapa Mohamamd, Braheng Ali, TGNA.Awang Adek.Depa ni semua rakyat Kelantan.Takkan media macam Utusan serang Kelantan dengan isu budak-budak gigi berlubang ha ha ha.Gila ..memang gila.Macam mana dengan tuntutan royalti minyak yang dituntut rakyat Kelantan?

Takkan nak palam isu minyak dengan hanya kata budak-budak di Kelantan gigi berlubang.Gigi berlubang ada di Selangor dan 1Malaysia.Tak caya cuba tanya pakar gigi Khir Toyo apa punca gigi berlubang sampai boleh beli rumah berjuta ringgit!Bukan takat gigi berlubang gigi berkarat pun banyak sebab kuat hisap rokok dan kaki mabuk taik arak.Tak caya cuba tanya pemimpin Umno!

Bagaimana dengan Kedai Rakyat 1Malaysia yang jual produk susu krim yang merbahaya di pasaran hingga ditarik balik?Ini bukan takat budak-budak yang bahaya tapi bapak budak dan mak budak juga bahaya.Tak habis-habis dengan modal nak tipu Melayu dengan isu yang begitu memalukan.Utusan bukan takat hina rakyat Kelantan malah turut hina orang Melayu dengan tanggapan orang Melayu otak takat tumit tak sampai pun kepala lutut.Senang sungguh Utusan nak tipu dan hina otak  Melayu.

2 ulasan:

  1. Woit Misai Merah kelabu asap. Air paip untuk rakyat memang lama dah berkarat d Kelantan. Kami orang Kelantan d Johor minum air tak karat pun d sini. Oleh itu mintaklah Tuan Guru MB selesaikan sendiri masalah rakyat. Rakyat Kelantan pun orang bukan plastik. Tak dak elaun macam exco boleh pasang alat penapis air dan boleh minum air galian. Rakyat Kais pagi makan pagi kais ptg makan malam. Rakyat sihat baru negeri maju. Ramai ustaz d Kelantan yg jual agama. Bila rakyat tanya hal air karat semua kata itu urusan Kula Lumpur.

    BalasPadam
  2. Kalau camtu suruh semua bebudak yang gigi rongak tu pindah ke kelantan... ngok punya menteri
    dekat johor pun aku tengok ramai jer gigi rongak lebih-lebih yang dah tua ganyut tapi fanetik BeeEnd

    BalasPadam