Khamis, 10 November 2011

MB Terengganu didakwa ditangkap khalwat: ''Saya akan jadi jutawan selepas ni' kata Ahmad Said

Ahmad Said akan saman penulis blog fitnah beliau ditangkap khalwat-Mstar

Menteri Besar Terengganu Datuk Seri Ahmad Said akan mengambil tindakan undang-undang terhadap beberapa penulis blog yang dikatakan memfitnah beliau ditangkap khalwat.
Ahmad berkata cerita beliau ditangkap khalwat itu diketahuinya sejak tiga bulan lalu namun beliau hanya mendiamkan diri kerana menganggap ia asam garam orang politik yang perlu berhadapan dengan pelbagai cabaran termasuk ditohmah.
"Tapi apabila mengenangkan anak saya bila balik belajar, menangis depan saya mengatakan blog tulis macam-macam pasal saya, jadi saya ambil keputusan untuk saman penulis blog-blog yang telah memfitnah saya mengatakan saya kena tangkap basah dan sebagainya.
"Katanya (dalam blog) saya kena tangkap basah, kena tangkap khalwat. Macam-macam versinya, ada kena tangkap dengan pelajar ITM, ada kata pramugari, ada kata dengan budak Besut, ada kata budak Pasir Panjang, ada kata budak Batu Buruk, macam-macam," katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat Exco kerajaan negeri di sini, pada Rabu.
Beliau berkata laporan polis mengenai fitnah yang tidak berasas itu juga akan dibuat dalam masa terdekat selepas berbincang dengan peguamnya.
Ahmad berkata setakat ini pihaknya telah mengesan beberapa blog yang terlibat dalam menyebarkan fitnah itu.
"Saya nak beri nasihatlah kepada mereka yang memfitnah ini supaya menghentikan, kalau tidak kita akan heret sama ke muka pengadilan...saya harap-harap, saya akan jadi jutawan selepas ni," katanya. - BERNAMA

Ha ha siapa yang tuduh?Blog mana ?Kenapa tak sebut nama?Dah dekat pru cari publisiti minta simpati.Ramai yang macam ni nak glamour macam artis.Kena buat gossip sendiri untuk keluar nama dalam media.Kata orang 'tak tumbuh tak tak melata tak sungguh orang tak kata' hi hi.Tim mana ni buat lawak?Takkan Deris Jusuh kot hi hi.

Musuh Umno bukan orang luar tapi yang tidur satu kelambu dan satu tilam takkan tak kenal atau saja-saja nak bagi musuh buka mulut kata ini bukan kerja saya hi hi.Kalau Sultan sendiri pun Umno kata natang apa lah sangat dengan mu Mat Said oiii.Berak tengah jalan sapa mau ngaku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan