Isnin, 21 November 2011

Pemblog tak bergaji lawan pemblog upahan Umno-BN

Najib sifatkan pemblog pro BN 'askar baru' lawan pembangkang-M'insider

Datuk Seri Najib Razak hari ini melahirkan sokongan padu kepada pemblog-pemblog dan pengguna media sosial pro-Barisan Nasional (BN) dengan menyifatkan mereka sebagai “askar baru” perikatan tersebut melawan pembangkang.
Pengerusi BN itu berkata dunia atas talian adalah medan pertarungan antara pembangkang dan perikatan pimpinannya, dan ramai yang kini mengunjungi laman-laman web, portal dan blog sebagai saluran maklumat.
“Barisan Nasional mengiktiraf anda semua, pengamal-pengamal media sosial. Anda pejuang-pejuang kami, askar baru kami,” kata Najib  selepas melancarkan Konvensyen Media Sosial 1 Malaysia di sini hari ini.
Perdana Menteri berkata pemimpin-pemimpin dan ahli-ahli BN perlu mengadaptasi mengikut perubahan masa dengan menggunakan media sosial jika mahu kekal relevan.
Media sosial menjadi semakin penting dalam arena politik negara ini dengan 11.3 juta rakyat Malaysia menggunakan Facebook setakat pertengahan tahun ini.
Najib juga memberitahu peserta konvesyen itu, kebanyakannya pemblog pro-BN bahawa mereka perlu menjelaskan kepada rakyat Malaysia atas talian tentang usaha-usaha diambil kerajaan dan kejayaannya, serta melawan kenyataan-kenyataan pembangkang yang bersifat bohong dan separuh benar.
“Ini adalah peranan pejuang-pejuang atas talian, yang akan meneruskan usaha mereka menggunakan BlackBerry, komputer bimbit dan iPad.
“Jika tidak boleh tangani gelombang ini, kita akan hanyut,” kata Najib.

Mari kita lihat siapa yang akan menang.Kenapa sekarang baru sedar kata hebatnya blogger tak bergaji , FB yang ikhlas lawan BN yang melawan BN di alam maya.Blogger makan upah lawan blogger tak berbayar.Nak siar berita kasi panas tapi tapi baru sama standard dengan TV3, Meloya dan kaum media prima yang berderet-deret.Sudah ada kawalan atas media arus perdana tapi masih kena upah blogger untuk lawan pemblog tak dak gaji.Hebat memang hebat ha ha.

Apa yang bohongnya Haji Express pergi lewat balik cepat...jangan -jangan diri sendiri suka cakap bohong.Sudahla jahil bab agama ..habis wukuf kata dah selesai ibadah haji lepas tu pmblog Umno yang jahil tumpang ikut jahil bila bercakap


Takkan bela 'lembu' dalam kondo mewah tipu?Umno yang bawah-bawah dah mula sedar bahawa selama ni mereka dilembukan oleh lembu yang duduk dalam kondo mewah depa dah mula eeeeeeeeee..kutuk parti sendiri!


Kita lawan semua tak betul kita bantai tak kira PR atau BN.Kita tak ada kepartian yang melampau .Kalu tidak jadi lembu makan rumput yang kenyang lembu dalam kondo.

Dah kalah baru sedar kata betapa bernilainya undi rakyat.Dulu 52 tahun berkuasa kecuali Kelantan sombong dan bongkak.Sekarang dah hilang 5 negeri hilang satu kena samun baru reti nak makan bersila , makan restoran KIMMA kaki jilat BN.

Apa yang separuh masaknya Haji Express , kenapa susu1Malaysia ditarik daripada dijual di pasaran? Takkan ini tak betul ha ha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan