Rabu, 27 April 2011

Altantuya bakal 'gegar' mahkamah Perancis

Ketika kita disogok dengan kisah porno, lucah dan liwat di Malaysia yang jadi semakin jijik dan kotor akibat mainan politik yang tidak lagi memikirkan maruah dan moral jangan lupa apa yang akan berlaku di Perancis dalam isu pembelian dua kapal selam Scorpene oleh kerajaan Malaysia.

Suara Keadilan 13 edisi tak berkala melaporkan 'segala dokumen sulit akan dibentang termasuk peranan Altantuya Sharriibu dalam proses pembelian dua kapal selam scorpene bernilai Rm6.7Bilion apabila mahkamah Perancis dijangka bersidang sekitar Mei atau Jun ini.

Razak Baginda -rakan Najib Razak, pula hampir pasti dipanggil ke mahkamah atas kapasiti sebagai pemilik 'sebenar' Perimekar'.Baca lanjut dalam laporan khas SK 13 di mukasurat 10-11 temubual Editor SK dengan Pengarah Urusetia Suaram , Cynthia Gibrael dalam tajuk 'Mahkamah Perancis bongkar tembelang skandal Scorpene'.

1 ulasan:

  1. WAMAKARU WAMAKARALLAH.....tak sabar nak tunggu perbicaraan ini.Nak harap keadilan di negara sendiri nampaknya hampir mustahil..mudah-mudahan negara yang di perintah oleh orang "kafir" dapat memberi keadilan.

    BalasPadam