Rabu, 10 Mac 2010

Zul Noordin Pun Lok -Laq Juga

Yb Zul Noordin MP Kulim Bandar Baharu dok keriau(Menangis) dalam blog dia la ni dan guna bahasa yang kesat dan pedas kepada pemimpin-pemimpin yang tolak beliau masuk Pas.Zul kata 'budak-budak ingusan' kepada orang-orang Pas yang dok tolak beliau masuk Pas.

Ha ha besa la orang tengah angin satu badan cakap apa pun tak guna. Zul nak kata apa pun tu hak demokrasi dia .Tapi dengan kedudukan beliau sebagai Lawyer dan MP apa yang Zul kata dalam blog beliau tu hang pa pikir sendiri la.

Kata Zul dalam blog beliau;

Kepada badut-badut ingusan lain, kalau hangpa nak tidoq celah kangkang Guan Eng hangpa pi lah. Teman sikit pun tak buloq dengan mat chauvinis dan rasis tu. Lagipun hangpa dok syok dengan gendang dia nak jadi kalipah tu..teman ucap selamat lah kat hangpa dengan kalipah baru tu. Yang lain baca di sini

Yb Zul akan jadi hero dalam PKR sekiranya tak dipecat kerana beliau akan beranggapan tak dak sapa berani nak buang dia atau pecat dia daripada PKR. La ni dia cakap apa pun tak pa dah dia bukan ahli mana-mana parti.

2 ulasan:

  1. dia x lok-laq..dia betui..hangpa yang lok-laq sebenaqnya..betui tak..hehe

    BalasPadam
  2. Wah baguiih nya bahasa ustaz palsu ni . Firaun kecil , badut ingusan , celah kangkang .. Saperlah 'tok guru ' AP yang kena pecat ni . Agaknyer yang jenis bertanduk dan yang kena tendang dari syurga oleh Allah SWT ..

    BalasPadam