Jumaat, 19 Mac 2010

Amboi Ghenyeh Sakan No ..

Zulkifli Noordin, Mohamed Nazri Abdul Aziz, Nasharuddin Mat Isa, Taib Azamudden Md. Taib , Salahuddin Ayub dan Mohd. Yusmadi Mohd. Yusoff di Dewan Rakyat, Kuala Lumpur, semalam.-Utusan Malaysia

Amboi tengok tu, sampai herot-herot tengkok ada apa-apaka? MP Kulim Bandar Baharu yang tuduh pemimpin Pas yang tolak beliau masuk Pas sebagai 'Badut Ingusan ' turut senyum sumbing. Mungkin MP Pas yang dok keliting celah kangkang Zul bukan 'Badut Ingusan ', yang Zul tuduh tu.

Menarik;
Walau tiada 1Malaysia Umno tetap Zionis
-Albakistani

1 ulasan:

  1. dari du;lu sampai sekarang benci umno21 Mac 2010 4:34 PTG

    ewah ewah kita ahli pas bawahan di beritahu umno ni perjuangan munafik sekular,kita punya le benci umno tu,lagi kita di peringkat kampong,kita ahli2 dan aktivis pas memang di pinggirkan...klu nak mintak tanda tangan dan cop dari pengerusi jkk,nak mintak bantuan apa2 tentang persekolahan atau ape2 berkenaan yg memerlu kan cop dari jkk...kita pi jumpa jkk...kita akan di perli dgn bermacam2 sindiran,tapi kita tengok pimpinan pas boleh duduk dgn munafik2 dan pembelot2 tu dgn senyuman manis pulak....ewah ewah ewah...kah kah kah org atas2 boleh senyum simpul lagi....kita kat kampong ni mcm nak berperang dgn musuh2 umno tu....org atas siap ada elaun lagi....boleh pakai baju kot lagi....mcm nasa tu siap pakai merc kompresor pulak tu,dudok banglo mewah lagi.....kita ni terpinggir ...tertekan....org umno dapat mcm2 projek...kita demi perjuangan..kita sanggup tak dapat apa2....cukup pada kita ahli2 pas bawahan ni BERADA DLM NUR...DAN TIDAK BERADA DLM ZULUMAT.....kah kah kah pimpinan dok berlonggok dgn penyagak2 yg melingkup kan harta rakyat dan dgn pengkhianat kepercayaan pengundi....tu dok pakat2 tu ...nak ajak zul pengkhianat pkr tu masok pas ke....ajak le nazri tu sekali.....betul2 punya cibaikia....

    BalasPadam