Isnin, 1 Mac 2010

Hat ayaq masuk hidung semua pi kat Umno

Ni apa yang dikatakan oleh Syed Husin Ali, Timbalan Presiden PKR;

"Fairus tiada pilihan lain dari meletakkan jawatan sebagai Timbalan Ketua Menteri kerana beliau ketika itu disiasat SPRM dan prestasinya tidak memuaskan.

"Apabila berhenti, beliau menuntut supaya parti melunaskan hutang untuk dua buah kereta mewahnya dan membayar beliau RM15,000 sebulan buat selama-lama yang ditentukannya. Tidak ada sebab bagi Parti melayan tuntutan itu. Lagipun parti tidak mampu berbuat demikian," jelas Dr Syed Husin dalam satu kenyataan yang dikeluarkan hari ini.

Dr Syed Husin berkata parti membantu Fairus sebanyak RM4,000 sebulan "atas rasa belas kasihan terhadap anak isterinya" namun beliau tidak berpuas hati dan terus memburukkan pimpinan parti.

"Fairus memberikan alasan kaum dan agama kerana tindakannya. Sangat memalukan. Beliau sendiri, kawan-kawannya dan Allah mengetahui sebab sebenar," ujar Dr Syed Husin.-Suara-Keadilan.com

La ni cuaca panas yang amat rumah yang tak pasang aircond cuma ada kipas siling lagi kuat kipas pusing lagi panas bukan lagi sejuk.Pelipat kepala lutut berpeluh,bawah cabang paha pun berpeluh yang tak berpeluh yang tidoq dalam aircond.Cuaca panas ,hujan turun pun panas tak tau pasai apa, tapi ini semua kerja Tuhan kita tak boleh nak tahan-tahan apa yang Tuhan nak buat.Politik kita pun sama panas macam cuaca yang sedang panas sekarang ini.

Mana yang tak tahan,hutang banyak,putus duit,ayaq dah masuk lubang hidung, lubang telinga ,rezeki yang dapat tak cukup dok dalam Pakatan Rakyat ni akan jumpa 'Tok Bomoh' yang bernama Umno kot -kot boleh tolong pelepas masalah penyakit yang dihadapi.Mana tau kot-kot Umno boleh tolong hembus lega la sebulan dua lepas tu pandai-pandai la nak hidup.

Apa yang berlaku dalam PKR patut dijadikan pengajaran jangan ambik calon bidan terjun untuk jadi wakil rakyat.Mereka-mereka yang melompat parti ni memang tak guna,pendek akal,penting perut sendiri malah mereka telah melukakan segala perasaan pengundi yang pilih mereka atas dasar bencikan Umno -bn bukan sokong batang tubuh mereka yang langsung tak dak untung.

Baca-Najib ,Rosmah dalang beli pemimpin Keadilan-Suara-Keadilan.com

1 ulasan:

  1. selit sikit, boleh tak kita gantikan nama mereke bukan lagi katak, tapi anjing yang berkurap

    BalasPadam