Ahad, 7 Mac 2010

Kuda Patah Kaki Dipelawa Masuk Umno

MP Kulim Bandar Baharu Zulkifli Nordin dijemput oleh Umno untuk sertai parti itu kerana untuk cukupkan kuota BN di Parlimen.Umno parti yang bergelumang taik itu tak kira apa identiti Zulkifli Nordin janji boleh kuatkan dan mantapkan suara BN dengan kekuatan dua pertiga majoriti di Parlimen .Sekarang BN tak ada dua pertiga majoriti di Parlimen.Kumpulkan semua 'barang-barang terpakai' ni sekurang-kurangnya sehingga tiba pru 13 akan datang.

Ambiklah nak ambik tapi kalau Zulkifli betoi-betoi anak jantan tunjukkan kejantanan dengan letak jawatan sebagai MP Kulim Bandar Baharu kerana sekarang beliau tidak lagi mewakili para pengundi yang memberikan kepercayaan kepada beliau sehingga diangkat jadi MP Kulim Bandar Baharu.

Lapor Malaysiakini;

Ketua Umno bahagian Kulim/Bandar Baharu, Datuk Abdul Aziz Sheikh Fadzir, mempelawa Zulkifli Noordin yang dipecat dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) supaya menjadikan Umno sebagai platform untuknya terus berkhidmat kepada rakyat.

"Memandangkan YB Zul (Zulkifli) sudah tidak percayakan lagi hala tuju dan prinsip PKR, beliau boleh menjadikan Umno sebagai platformnya bergerak untuk berkhidmat kepada rakyat seperti yang sudah dijalankan Umno selama ini", katanya yang juga Ahli Majlis Tertinggi Umno.Baca di sini

Baca juga;
MP keluar parti berasas ratib palsu-Harakahdaily
Umno jangan mimpi PR retak-Harakahdaily

1 ulasan:

  1. Pi lah kuda tempang masuk UMNO . Rakyat takkan rasa ralat malah gembira kerana hang tu memang jenis kuda log laq . Makan lah duit UMNO yang belum tentu halal tu dan bagi anak bini hang makan . Kami nak tengok berapa lama riwayat politik hang ni dan samada UMNO nak letak hang jadi calon tak !!! Bingai punya budak !

    BalasPadam