Rabu, 31 Mac 2010

Liwat boleh percaya , jadi talibarut Yahudi tak percaya!

Cakaplah sampai berbuih-buih kepada rakyat yang bernama orang Melayu yang sudah tebal keUmnoannya bahawa syarikat perunding Satu Malaysia itu agen Yahudi, agen Israel mampoih depa tak percaya. Kalau cerita seks, cerita aib, cerita 'main belakang' haa ini orang Melayu akan percaya dan jadi sensasi dalam sekelip mata.

Bawalah ulama Yusuf Al- Qardhawi duduk Malaysia dua tiga bulan sekalipun mereka tetap percayakan cakap pemimpin mereka yang nafikan pembabitan APCO sebagai agen talibarut Israel yang dapat kontrak promosikan Satu Malaysia.

Suara-keadilan pula melaporkan Najib Bayar A$420,000 kepada APCO untuk khidmat nasihat 6 bulan ;

Kerajaan Umno-Barisan Nasional didakwa telah membayar A$420,000 kepada firma antarabangsa APCO Worldwide yang dikaitkan dengan rejim Zionis Israel untuk khidmat runding selama enam bulan.

Dalam surat yang bertarikh 15 Julai 2009 dengan menggunakan kepala surat rasmi Jabatan Perdana Menteri dan dialamatkan kepada Paul Stadlen, kerajaan Malaysia mengesahkan terma yang dipersetujui pada mesyuarat yang diadakan bersama APOCO pada 10 Julai 2009.

Salinan surat tersebut yang dimuatnaikkan dalam blog dan internet didakwa telah ditandatangani oleh Samsuri Mohd Nor, Setiausaha Bahagian Kewangan dan Pembangunan di Jabatan Perdana Menteri.Surat Penerimaan setebal lima mukasurat itu menggariskan bidang kerja APCO kepada kerajaan Malaysia di bawah tajuk 'Public Affairs and Goverment Affairs Services' atau Perkhidmatan Perhubungan Awam dan Kerajaan.

"Dengan penerimaan kerajaan terhadap tender yang dikemukakan oleh pihak tuan, adalah dimaklumkan bahawa kini wujud ikatan kontrak antara kerajaan dan pihak tuan.

"Satu perjanjian yang lebih lengkap yang memasukkan semua terma dalam tender akan ditandatangani. Pihak tuan akan dimaklumkan apabila dokumen kontrak siap untuk ditandatangani," kata surat tersebut.

Surat itu yang juga ditandatangani oleh Paul Stadlen yang mewakili Mind Teams Sdn Bhd dan APCO Worldwide sebagai kontraktor serta Ronald Barnetto dari England sebagai saksi antara lain menggariskan empat bidang kerja utama berkaitan hubungan awam yang menjadi sasaran khidmat runding APCO kepada kerajaan Malaysia.

Mereka menandatangani surat penerimaan itu pada 21 Julai 2009.

Stadlen kini adalah Pengarah Urusan APCP Worldwide cawangan Malaysia.-Suara-Keadilan.

Kalau tak betoi apa yang Suara-Keadilan tu laporkan pi la saman.Jangan kata hanya pandai fitnah pulak. Yang betoi hanya hanya Utusan Malaysia saja.
Baca ;

Kerajaan akan teliti penjelasan Anwar mengenai APCO, kata Nazri-Bernama
Anwar kemuka dokumen kaitkan Apco-Israel-1Malaysia-Malaysiakini

1 ulasan:

  1. Salam..

    antara halal dan haram pun dah xdpt nak dibezakan..apa yg akan tjadi pada generasi plapis akan dtg..makin ramailah yg rosak akhlaknya..wawahua'lam

    BalasPadam