Selasa, 9 Mac 2010

Ezam tau sapa dia Firaun kecil tapi 6 kotak rahsia Ezam dah tak dapat kesan

Sekali dua kalau kita bohong orang mungkin orang akan percaya kita. Tapi kalau selalu sangat cakap bohong lama-lama orang dah boleh kenai dah perangai kita jadi kalau habaq apa pun walaupun benda tu betoi orang dah mula pikir banyak kali apa yang kita cakap.

Kalau lemas dalam sungai minta tolong pun orang ingat ,"Alaa dia main-main tu saja nak kenakan kita ,biaq pi la sat lagi dia naik la tu." Tengok-tengok lemas sungguh.Baru padan muka. Zaman sekarang orang politik suka sangat cakap bohong .Mufti pun dah pandai cakap putar alam.Janji orang percaya cakap kita walaupun kita cakap bohong peduli apa. Bohong sunat lah katakan tak mengapa!

Kata Ezam dalam laporan Sinar Harian Online;

:Firaun-firaun kecil yang dimaksudkan Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu Zulkifli Noordin bukan perkara baru tetapi sudah lama wujud dalam Parti Keadilan Rakyat (PKR), kata bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Mohamad Ezam Mohd Nor.

Menurutnya, beliau mengetahui siapa kelompok tersebut yang disifatkan sebagai duri dalam daging PKR yang mempunyai agenda tersendiri selain anti Melayu dan Islam

“Firaun-firaun kecil itu adalah dalam kalangan pemimpin-pemimpin PKR sendiri dan saya tahu siapa individu-individu yang dimaksudkan. Baca di sini

Aku dok teringat masa Ezam jadi Ketua AMK PKR dulu katanya ada 6 kotak rahsia akan didedahkan sampai hari ni tak keluar-keluar kotak tu.Mana pi kotak tu?Dah masuk Umno pun kotak tu cari tak jumpa lagi. Ezam patut dedahkan kotak-kotak rahsia tu sebelum dedahkan firaun-firaun kecil yang beliau kenai. Ezam jangan jadi macam penjual ubat kuat .Punya nak bagi laku ,nak bagi orang beli ubat kuat yang dijual dibagi tau kepada yang nak membeli," Tuan-tuan sebentar lagi akan ada permainan silap mata dan pertunjukkan ular , diharap tuan-tuan semua bersabar.Last-last bila ubat dah jual habis apa satu pertunjukkan pun tak dak!

Zul Noordin pulak dok kerja sebut Firaun-Firaun Kecil nama betoi tak berani sebut.Elok la hang pa dok satu kumpulan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan