Rabu, 13 Mac 2013

Timbalan Ketua Polis Negara:Takkan Hishamuddin jadi bodo bila dia kata penceroboh Sulu bukan pengganas?

Ni media milik Umno sendiri yang lapor;

Hina pasukan keselamatan akan diburu.
Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Khalid Abu Bakar berkata polis sedang mengesan individu yang memperlekeh dan menghina tindakan pasukan keselamatan di Pantai Timur Sabah.

Katanya, beliau mengeluarkan arahan untuk mengesan percakapan dan kenyataan tersebut di laman web dan media sosial.

NONE"Saya beri arahan supaya dikesan mereka yang keluar kenyataan yang menghina dan mencerca tindakan ahli pasukan kita khususnya yang telah terkorban dan tercedera.

"Jangan buat tindakan bodoh seperti ini... Saya minta hentikan, kita akan jejaki mereka. Kita akan ambil tindakan," katanya dalam satu sidang media hari ini.-Malaysiakini.

Mana Hishamuddin kenapa kini berdiam diri?Mula-mula kata penceroboh Sulu bukan pengganas lepas tu semua media diarah penceroboh Sulu disebut Pengganas?Jangan nak salahkan rakyat ja nak cari sampai lubang cacing.Suruh la Hishamuddin tu tarik balik apa yang dia kata atau letak jawatan!(mampoih tak letak)Sebelum kata rakyat jadi bodo Menteri sendiri pun kira cakap bodo jugak la!
Penulis Abdullah Ahmad mengulas isu Lahad Datu tulih,"Menteri yang bertanggungjawab bagi keselamatan negara, bangsa, agama dan bahasa asyik mencari peluang “photo opportunities” memakai uniform! Saya tidak lagi geli hati melihat Menteri Dalam Negeri Hishamuddin Hussein dan Zahid Hamidi Menteri Pertahanan tanpa uniform di Lahad Datu. Itu satu kewajaran, satu tradisi civilian berkuasa di atas Angkatan Tentera maka pakaian preman sudahlah!"Baca tulisan beliau;
Insiden mengaibkan!-M'insider

1 ulasan:

  1. yg hina Rasullullah SAW mcmana TKPN ?? terpesong akidah..boleh murtad dan masuk neraka selama2nya.. xnk tangkap ke org2 tu ??? rakyat perlu pencerahan...tobat lahom le kalau polis tangkap....hahahahahaha...PDRM byk keja lain lg TKPN..jenayah makin banyak dan rakyat makin rasa x selamat..itu patut diberi keutamaan..

    BalasPadam