Selasa, 12 Mac 2013

Kalau Umno tak berhujah dengan batu, kayu dan telor ayam kemuruk pun rakyat dah menyampah dengan Umno!

Mari kita tengok cara samseng Umno berhujah untuk dapatkan sokongan orang Melayu menyokong Umno.Kalau Umno tak berhujah dengan batu,kayu dan telor ayam kemuruk pun Umno tetap ditolak rakyat Malaysia yang ada akal fikiran yang sihat.Eloklah Umno mengganas di Semenanjung macam 'kawan' depa yang kini digelar pengganas kerana ceroboh Lahad Datu.

Hujah cara ilmiah bukan Umno tak reti tapi parti UMno dah diajar turun temurun untuk jadi samseng taik kucing untuk martabatkan budi pekerti mulia ajaran parti UMno.Kalau Umno tak samseng taik kucing tu bukan Umno namanya.Budaya macam ni akan berterusan jika orang Melayu yang diperhambakan Umno jadi makanan pemimpin atasan Umno yang kaya raya.

Samseng Umno 'buat kacau' ibu pejabat Keadilan,seorang cedera-Keadilandaily.com
Hampir 30 samseng Umno membuat kecoh di hadapan ibu pejabat KEADILAN di Petaling Jaya petang tadi, menyebabkan seorang kakitangan cedera dan harta benda rosak.


Kakitangan yang cedera, S Balakumaran berkata, lehernya terkena kayu, manakala dadanya dibaling batu dan telur.
“Pada mulanya, mereka bakar bendera parti. Kemudian, mereka patahkan kayu bendera dan baling sehingga terkena leher saya dan luka. Mereka juga baling telur dan batu ke arah dada saya,” katanya ketika dihubungi.
Beliau memaklumkan kekecohan yang bermula kira-kira jam 5 petang itu berlangsung selama sejam.
hqoecahSementara itu, Setiausaha Kerja Angkatan Muda KEADILAN (AMK), Syed Badli Shah Syed Othman menyelar perbuatan samseng berkenaan yang menyebabkan kerosakan beberapa kemudahan.
“Mereka buat kecoh dan baling telur, batu dan kayu. Kira-kira 4 kakitangan ibu pejabat terkena telur. Logo parti di pintu utama pecah dan tiang tempat letak kereta Setiausaha Agung KEADILAN (Datuk Saifuddin Nasution Ismail) patah,” katanya.
hqtelurKatanya lagi, turut kelihatan bersama samseng itu adalah Pengerusi Gabungan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS), Hamidzun Khairuddin dan Yang DiPertua GAPS Shah Alam, Wan Indra Putra Ahmad.
Katanya, mereka mendakwa kononnya datang untuk membantah kenyataan Naib Presiden KEADILAN, Tian Chua berhubung pencerobohan pengganas Sulu di Lahad Datu.
KEADILAN membuat laporan di Balai Polis Tropicana, Petaling Jaya berhubung insiden itu. -Gambar dan berita keadilandaily.com
Baca juga Kumpulan anti Anwar lempar telor,kayu -Malaysiakini
Yang ni bila nak demo ?


2 ulasan: