Ahad, 31 Mac 2013

Bekas orang Pas ..kalau tak dak duit dan sengkek sangat pun jangan la jatuhkan maruah sendiri

Pada 25/3/2013 Utusan Meloya siarkan berita yang bertajuk;
Rancang bunuh :CN Aghani mahu bertemu,mohon maaf kepada Tun Dr Mahathir.Klik dan baca malas saya nak copy paste.

Saya kenal siapa Cikgu Non Memali bukan sehari dua.Cuma saya nak kata kalau kita susah ka,sengkek sangat nak hidup jangan la sampai jatuhkan maruah diri sendiri.Kalau benci sangat dekat Pas pun jangan sampai diri sendiri hilang maruah.

Saya kini berpendapat mana-mana orang yang pernah kena tahan ISA kerana lawan Umno-BN tidak lagi saya hormati apabila maruah mereka boleh dibeli sekupang dua untuk teruskan hidup.Bertenggek atas riba Umno,berbincang nak ambik orang Umno jadi PM jika PR berkuasa semua ni menghilangkan rasa hormat saya kepada mereka.Lagi mulia penyamun dan perompak yang keluar penjara tapi insaf dan mampu hidup berdikari daripada mereka yang kena tahan ISA tapi tewas dengan habuan dunia melutut di kaki Umno.

Percayalah mereka ni laku hanya di musim pilihanraya boleh masuk tv dan media arus perdana milik Umno,dilayan macam VIP tapi apabila habis pru 13 mereka akan jadi kupang tembaga.Mereka digunakan Umno sebab mereka pernah jadi ahli Pas untuk serang Pas.Datuk Asri Muda,Nakhaie,Hasan Ali dan banyak lagi orang Pas tinggalkan Pas berapa kerat yang ikut depa?

2 ulasan:

  1. CN @ cikgu non muka taksudah, kamu memang biawak besar. Jangan hang lalu depan muka aku.aku nampak muka hang aku bagi penampar berbijik2...

    BalasPadam
  2. Hari ni 1/4/13 dlm berita harian, dia nk ajak mahfuz debat isu 403juta,sayang sungguh dia dgn ameno,dh x nampak dh segala kepincqngan parti setan tu,dlm halaman lagi satu kalau x silap gambar dia dgn tok guru silat geruda buat report polis terhadap ceramah anwar tanpa permit,,,tgh laku la dia skrg ni,,sepatut nya dia suruh mahadet tu mohon maaf dgn mangsa memali.....

    BalasPadam