Rabu, 27 Oktober 2010

Orang Melayu tunggu apa lagi dalam Umno?



Nampaknya Umno-Bn yang perintah negara kita semakin melampau-lampau dalam segala aspek pemerintahan negara.Semakin rakyat membantah segala kemungkaran yang dilakukan Umno semakin membuak-buak semangat Umno untuk meneruskan segala 'projek' yang membawa kita orang Melayu menuju ke lembah maksiat dan kehancuran.Gambar bawah tu Penyanyi 'Gay' Adam Lambert yang diundang kerajaan Umno-Bn bergencok sakan di stadium Bukit Jalil.Baca di sini.

Bantahan demi bantahan yang berkaitan dengan bangsa Melayu dan agama yang kita cintai dipekakkan telinga malah ditong sampahkan pemimpin Umno yang berkuasa dalam kepimpinan negara. Perkara yang ditegah agama dihalalkan demi mengejar kemasyuran menjaga hati para pelancong luar negara dengan rancangan perbanyakkan kelab malam dan rumah urut (spa).

Di negara kita ketika kecoh dengan perkara yang mensabitkan bangsa kita Melayu yang jadi juara buang anak luar nikah, perzinaan dah jadi kebiasaan , anak bangsa Melayu juara terlibat dengan penagihan dadah, menjadi perempuan simpanan para Datuk dan ahli korporat kita dihidangkan lagi hiburan yang melampau-lampau tanpa ada sekatan. Umno mau kita orang Melayu lalai dengan hiburan tanpa batas dan sempadan supaya senang Umno mencucuk hidung kita ke sana ke mari.Senang Umno nak buat kerja! Takkan kita nak biarkan anak bangsa kita, cucu-cicit kita terus berpaksi kepada Umno yang melaungkan 'hilang Melayu hilanglah Umno'

Atas nama Islam Umno sanggup jadikan Islamic Fashion Festival sebagai program yang dihalalkan semata-mata penaungnya Rosmah Mansor bini PM Najib.Malah ulama muda Umno sanggup pertahankan bini PM Najib kononnya bukan semata-mata salah Rosmah Mansor beliau hanya sebagai penaung sahaja! Ulama zaman sekarang sanggup pertahankan kebatilan dan kemungkaran Umno daripada menyatakan kebenaran betapa apa yang dilakukan Umno itu tersasar jauh daripada hukum hakam Islam.

Kita rakyat terutamanya orang Melayu yang mengaku Islam bukan main lagi pertahankan kalimah Allah daripada digunakan oleh orang yang bukan Islam tapi bila pemimpin Umno , bini pemimpin Umno buat apa saja hina agama Islam mulut kita jadi bisu, pekakkan telinga , buat-buat tak tahu apa-apa yang berlaku kerana amat sayang kepada parti Umno yang jadi juara buat program maksiat untuk lingkupkan anak bangsa kita.

Umno parti yang rakus dan gila kuasa hanya mahu selamatkan Putrajaya walau dengan apa cara sekalipun daripada terlepas ke tangan rakyat yang mahukan perubahan dalam kepimpinan negara. Umno akan bermati-matian nakkan Putrajaya kita orang Melayu nak lingkup, nak mampoih, kais pagi makan pagi, duduk rumah setinggan sampai 7 keturunan , harga barang keperluan harian meningkat, tol naik, minyak petrol naik, itu bukan jadi keutamaan Umno-BN. yang penting nak jadi apa pun Putrajaya kena selamatkan dulu.

Kita orang Melayu dilayan oleh Umno bila ada pilihanraya. Habis pilihanraya segala projek yang dijanjikan hilang tah ke mana.Umno anggap kita orang Melayu tak ada maruah dan harga diri sebab tu Umno layan kita orang Melayu bila ada pilihanraya.Umno takut sangat-sangat kalau orang Melayu bangkit dan tolak Umno dalam pru 13 akan datang Umno akan hadapi saat yang gelap gelita buat selama-lamanya.Nyawa Umno hanya ada pada orang Melayu yang masih percaya dengan kata-kata manis demi nak pertahankan Putrajaya.

Kita orang Melayu kena yakin dan percaya sungguh-sungguh pada Allah SWT sebagai segala tempat untuk bergantung bukannya 'berTuhankan' parti Umno yang semakin melampau menaja segala unsur hiburan dan maksiat tanpa batas dan sempadan. Pemimpin Umno sendiri yang kata Umno parti perasuah dan busuk hingga ke ususnya. Umno juga dianggap kotor dan jijik tapi Umno tetap tidak lakukan apa-apa untuk berubah (Tun Mahathir dan Ku Li yang kata).

Baca juga;
Hab hiburan:NGO Islam tunggu pilihanraya-Malaysiakini
Festival busana:Pemuda Pas buat aduan pada Jakim-Malaysiakini
Candu hiburan agar rakyat lalai petaka rasuah-harakahdaily

1 ulasan:

  1. Selagi umno tidak di mampuskan inilah padahnya. Kepada semua golongan agama dalam umno dan pas, marilah sama2 kita tamatkan riwayat umno, kita mampuskan umno waima di janjikan berkongsi kuasa di Putrajaya.
    JANGAN TUNGGU LAMA LAMA ! MAMPUSKAN UMNO.

    BalasPadam