Khamis, 28 Oktober 2010

Kalau Umno hina Islam nak dipanggil apa?





Timbalan Presiden Umno Muhyidin Yasiin mahu jadikan subjek matapelajaran Sejarah sebagai wajib lulus SPM dalam ucapannya dalam perhimpunan agung Umno yang lalu. Memang elok sangat-sangat. Masukkan sekali dalam matapelajaran sejarah tu bagaiamana Umno jadi pengkhianat kepada agama Islam, kepada Bahasa Melayu dan juga jadi pengkhianat dan penderhaka kepada Raja-Raja Melayu yang cabut dan hilangkan kuasa Raja-Raja Melayu.

Masukkan juga dalam buku Sejarah kata-kata pemimpin Umno yang tolak hukum Hudud, hina janggut Nabi Muhammad SAW, nak makan sup tangan pi Kelantan.Masukkan juga dalam buku Sejarah tu bagaiamana sejarah yang pasti tak bohong bahawa Umnolah yang menjahanamkan tanah rezab Melayu daripada 3 juta hektar (1957) kepada 1.7 juta hektar (1995).

Tulis juga dalam buku Sejarah biar anak-anak kita , generasi akan datang tahu bahawa yang merentap denyut nadi anak bangsa Melayu dengan membuat pindaan Persempadanan semula kawasan pilhanraya 2003 semata-mata Umno mahu melawan Pas yang perbanyakkan kerusi bukan Melayu. Akibatnya selepas pru ke 11 kerusi Melayu hanya tinggal 54.33 peratus saja . SPR dengan arahan UMNO-BN enggan tambah kerusi majoriti Melayu kerana khuatir kedudukkan Umno terancam.Kerusi Parlimen di Kelantan, Kedah dan Terengganu tidak bertambah .

Demi untuk menang prk di Galas Umno mainkan isu Pas berkawan dengan parti Dap di Galas. Umno lupa Sejarah tapi rakyat tak pernah lupa sikap pemimpin Umno yang suka menghina Islam. Bagi Umno Dap hina Islam diaggap kafir Harbi tapi kalau pemimpin Umno hina agama sendiri nak dipanggil apa?Hina hukum hudud , hukum Allah SWT sedangkan pemimpin Umno beragama Islam.Bagi Umno MCA lawan dan tentang Islam tak mengapa sebab parti itu patuh dan taat kepada Umno!

Mana dia suara-suara yang lantang nak pertahankan agama Islam dalam Umno bila Rosmah Mansor yang jadi penaung Islamic Fashion Festival yang jelas menghina agama Islam?

Berkawan dengan talibarut Yahudi Apco Worlwide boleh dan jadikan agen Yahudi sebagai penasihat kerajaan UMNO-Bn dan dibayar RM70 juta, penyokong dan ahli Umno diam , bisu pekakkan telinga.

Umno berlagak menjadi jaguh pertahankan Islam bila ada pilhanraya dalam masa yang sama pemimpin Umno juga jadi kepala juara menganjurkan pesta maksiat dan hiburan yang melalaikan kepada anak-anak muda Melayu.

1 ulasan:

  1. Salam...
    UMNO..melayu..umno..melayu...umno...melayu....ISLAM???..depa bt xreti jek...tulah sampai nak jdikan Malaysia hub maksiat...tu pun org pakat lg nak sokong depa...dunia2..kalo sume tau dunia ni pinjaman shj...pasti kerja didunia ni org akan tinggalkan smata2 utk kejar saham akhirat...wallahua'lam

    BalasPadam