Jumaat, 25 Jun 2010

Pemuda Pas patut buat himpunan kecam tuduhan jahat terhadap Presiden

Seperti orang lain Ketua Pemuda Pas Pusat hanya mengecam dan menulis dalam blog untuk balas tuduhan jahat yang mengatakan Presiden Pas Tok Guru Haji Hadi seorang pengganas. Tuduhan pihak kerajaan Umno-Bn yang kata TGHA terlibat dengan kegiatan pengganas dan Wahabbi sepatutnya dibuat himpunan secara aman dan laporan polis hendaklah dibuat serta merta untuk menampakkan Pemuda Pas tidak lembab dalam menangani isu yang libatkan seorang Presiden parti.

Cukupkah hanya berdegar-degar dalam kenyataan media tapi tak ada tindakan yang lebih drastik dan lebih berani mempertahankan TGHA yang diasak dengan tuduhan palsu sebagai pengganas?Jangan sampai nanti orang kata ,"Ayah sendiri kena pukul sampai lebam-lebam di luar rumah si anak lari masuk dalam rumah tutup pintu. Bila si pembuli dah balik baru buka pintu tanya , "Ayah sakit sangat ka? Tunggu saya pergi ambik minyak angin sapu...."

Berkaitan;
Pemuda Pas:Berhenti kaitakan 'doktrin keras' Asri dengan JI-Malaysian Insider

1 ulasan:

  1. Salam...
    sesungguhnya doa org2 yg dizalimi itu dimaklbulkan oleh Allah..doa tanpa usaha akan sia2...bagaimana usahanya???fikir2kanlah jalan yg terbaik..wawahua'lam

    BalasPadam