Rabu, 23 Jun 2010

Muhyidin kata Presiden Pas pun boleh masuk Umno

Kata Timbalan Presiden Umno , Muhyiddin Yaasin, ‘‘ UMNO tidak pernah menghalang sesiapa yang nak jadi ahli parti dan tidak kira Dr. Mohd Asri ke, (Datuk Seri Abdul) Hadi Awang ke atau sesiapa sahaja, kita tak pernah sekat atau kata tidak boleh.-Utusan Malaysia Online Umno tak halang sesiapa jadi ahli.

Woi ! dah anggap Presiden Pas terlibat dengan Wahabi dan dianggap pengganas pelawa pulak masuk Umno. Baca di sini.

Penasihat Umno-Bn Apco talibarut Israel sedang mengalih isu besar negara seperti kes Altantuya yang tiada kesudahan, isu rasuah pembelian kapal selam Scorpene yang berjumlah RM6.7 bilion , judi bolasepak yang diluluskan PM Najib, kerugian Sime Darby, rizab tunai felda yang merosot berbilion ringgit dan lain-lain isu besar yang melambangkan kelemahan kerajaan Umno-Bn daripada terus diketahui rakyat.

Rakyat disumbat dengan isu Islam Pengganas, terroris ,JI (Jamaah Islamiah) meresap masuk di pusat pengajian tinggi negara supaya rakyat mempercayainya.Hang pa telan la banyak-banyak biaq sampai kenyang isu Islam Ganas, Terroris dan JI sementara pemimpin negara terus kenyang kaut kekayaan negara jangan hang pa pedulikan!

Berkaitan;
Isu felda :Laporan polis dibuat terhadap PM-Malaysiakini

2 ulasan:

  1. Salam...
    Allah maha mngetahui apa yg tersirat dlm hati hamba2nya...di mana2 shj kebenaran akan menang...xyahlah nak aleh2 ngan isu2 lain utk menutup isu yang sedia ada..rakyat skrg bijak menilai dan membuat pertimbangan..wawahua'lam

    BalasPadam
  2. Lepas ni janganlah ada lagi puak-puak dalam pas yang gatal nak dekatkan diri dengan umno termasuk presideng sekali. Bawak-bawaklah belajar. Lebih baik dekatkan diri dengan orang kafir daripada dekatkan diri dengan munafik umno. Umno lagi bahaya daripada kafir (tak kira kafir jenis apa pun. Yang penting ABU (Asal Bukan Umno)

    BalasPadam