Selasa, 10 Ogos 2010

Orang Umno pembunuh dan bunuh diri?

Lapor Malaysiakini Kematian bekas adun , polis sahkan bunuh, bunuh diri;

Polis mengesahkan kematian bekas ADUN Permatang, Datuk Abdul Aziz Mohd Noor, dan pembantu peribadinya, Siti Rohana Ismat sebagai kes bunuh dan bunuh diri.


K
etua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar, berkata hasil siasatan pihak polis mengesahkan perkara berkenaan tetapi beliau enggan memberikan butiran lanjut termasuk motif pembunuhan itu.

Pada kejadian pada jam 11 pagi Selasa lalu di kilometer 455.7 Lebuh Raya Utara-Selatan berhampiran susur keluar Sungai Buloh, Abdul Aziz, 64, ditemui terkulai di tempat duduk pemandu kereta yang terbabas, manakala Siti Rohana, 43, dalam keadaan terduduk di sebelahnya.

Polis juga menjumpai kesan tembakan di kepala kedua-dua mangsa.

Polis juga menjumpai sepucuk revolver .38 yang masih berisi dua peluru milik Abdul Aziz, di celah tempat duduk depan Toyota Caldina milik Siti Rohana yang dipandu bekas ADUN itu.-Malaysiakini.

Nau'zubillah min zalik! takat tu ja..

3 ulasan:

  1. Salam...
    hanya Allah shj yg tahu cte tsurat dan tersirat episod hidup mereka...wallahua'lam

    BalasPadam
  2. tu ler.... kalau pun dah buat tembelang.... jangan samapi bunuh diri...
    bertaubat lagi baik....
    Allah maha pengampun..
    wallah hu alam

    BalasPadam
  3. mengapa harus kita rasa suka pabila sesuatu keburukkan terjadi pada seseorang yang fahamannya berbeda dengan kita. sepatutnya kita harus rasa sedih dan berdoa agar kejadian itu tidak terjadi kepada sesiapa lagi samada ia umno atau pas atau sesiapa saja. adakah tuan sedar atau tidak bahawa tidak seorang pun di dunia ini yang inginkan duka, semua orang buat salah cuma kecil atau besar ja so kita harus rasional dalam melontarkan pandangan dan rasa. si bayu-bayu

    BalasPadam