Sabtu, 22 Oktober 2011

Isu seks bodoh terhadap orang Cina akan menangkan BN dalam pru 13 akan datang

Ketika agenda fitnah Umno-BN bermaharajalela kita diberitahu dengan laporan OSK Research:BN dijangka menang besar pru-13.Antara lain  laporan itu menyebut;

Bank pelaburan utama menjangkakan Barisan Nasional (BN) akan memperbaiki prestasi pada pilihan raya umum ke-13 berbanding kedudukan tiga tahun lalu berikutan indikasi adanya peralihan sokongan kepada perikatan itu.
Dalam laporannya semalam, OSK Research berkata, kerajaan pusat yang memerintah itu dipercayai akan menambah kerusi Parlimen pada pilihan raya umum kali ini yang dijangka akan diadakan Mac depan.
BN dinafikan majoriti dua pertiga pada Mac 2008.
“Jangkaan ini bersandarkan pada indikasi bahawa sokongan beberapa komuniti mula beralih kepada BN sejak awal 2010,” kata OSK.
“Sementara kita tidak boleh meramalkan bilangan kerusi yang akan dimenangi oleh BN, kami percaya kedudukan akan lebih baik daripada 63 peratus pada 2008,” katanya lagi.
Laporan OSK itu berkata berdasarkan pilihan raya 2008 dan aliran berita sejak itu, tiga negeri di pantai barat iaitu Kedah, Perak dan Selangor dijangka akan menyaksikan saingan sengit.Baca semua di sini.

Tapi bila tanya penjual ikan di pasar malam cakap lain pulak."Depa kata bajet 2012 kalau dengar semua manis belaka.Pembeli  ingat Bajet 2012 tu boleh turun harga barang ka?Kami ditanya pembeli ikan awat jual ikan kembong sekilo RM14 kan bajet 2012 semua manis-manis belaka?Macam mana kami nak turun harga, pemborong bagi harga kami boleh untung RM1 dan RM2 saja.Kami kena maki dengan pembeli." Kata orang meniaga pasar malam tu lagi ,"Rakyat sekarang boleh nilai apa yang dicakap si pemerintah itu benar atau tidak.Rakyat akan tunjukkan kemarahan mereka dalam pru akan datang.So sama-sama kita lihat siapa yang akan tumbang dalam pru akan datang!"

Adakah orang Cina dan India akan beralih sokong BN dalam pru 13 akan datang?Apa yang Umno dah buat kepada orang Cina sekarang ini?Umno mainkan isu seks bodoh terhadap anak Ketua Menteri Pulau Pinang untuk tarik undi orang Cina beralih kepada BN.Setelah disiasat rupa-rupanya isu isu tidak benar malah menyebabkan orang Cina rasa diperhina semata-mata tidak undi BN dalam pru 12 yang lalu.

Umno yang jadi kepala juara mengupah para blogger Umno mainkan isu seks terhadap Anwar Ibrahim kini beralih kepada anak Lim Guan Eng dengan anggapan orang Cina sama macam orang Melayu mudah diperbodohkan Umno pagi petang siang malam!Adakah kes anak LGE dengan Presiden MCA Chua Soi Lek yang terang-terang main seks pada pandangan orang Cina adalah sama?

Begitu juga tindakan pihak berkuasa di UIA gantung tugas Dr Aziz Bari kerana didakwa cuit raja akan menambahkan undi kepada BN dalam pru akan datang.Golongan akademik kini mungkin berlumba-lumba dan tak sabar nak pangkah parti Umno-Bn dalam pru 13 akan datang!

 Anya Corke nafi dirinya 'mangsa' pencabulan'-Malaysiakini

NONE

4 ulasan:

  1. SUDAHLAH BAHLOL MISAI MERAH OOI. SAH-SAH ANWAR IBRAHIM BALUN PUNGKOQ ORANG. SAH-SAH ANWAR IBRAHIM HANTAM PEREMPUAN CHINA. LEPAS NI KAT BANGKOK PULAK. BUDAK SEKOLAH PUN TAU TU ANWAR IBRAHIM. KAWAN AKU TOTOK PAS JK BAHAGIAN PUN KATA TU ANWAR IBRAHIM. ORANG CINA MAU ANWAR BUKAN PASAI DEPA TAK TAU ANWAR IBRAHIM TU SAPA. TAPI KERANA DEPA TAU ESOK-ESOK ANWAR IBRAHIM TULAH AKAN JADI BONEKA DEPA. DEPA BOLEH GUNA JADI DOLL DEPA. AWAT HANG INGAT DEPA TAK TAU KA PASAL ANWAR IBRAHIM PUNYA PINK FORM MASA TPM DULU. DEPA LAGI TAU. MELAYU MACAM HAMPA SAJA BODOH.

    BalasPadam
  2. Jadi lu ingat lu melayu tak bodoh la....

    BalasPadam
  3. yup melayu memang bodoh kalo rasa umno itu bagus... pelbagai ketirisan yang telah didedahkan jabatan audit 2 sudah cukup menunjukan kerajaan corrupt... melayu akan bertambah bodoh kalau begitu senang diperbodohkan umno...

    BalasPadam
  4. Do not isolate the issue of one doing by 1 leader to put a judgement of the entire party or parties, if the video was real, so be it, as long as he is capable of uniting the races in this country, without umno, chinese malay and indian will truly live united as malaysians.

    BalasPadam