Sabtu, 3 April 2010

Hulu Selangor 'Banjiiiir', sampai tua kita kena tipu!

Setelah Timbalan Perdana Menteri yang melawat Hulu Selangor semalam dan umumkan projek rasuah pembangunan untuk buat sekolah dan masjid hari ini ketuanya pula Perdana Menteri umumkan sogokan rasuah pembangunan berjumlah RM32 juta untuk buat projek perumahan di Felda Hulu Selangor.

Buat tak buat belakang kira yang penting kena umum kuat-kuat .Angkanya pulak kena sebut puluhan juta dan ratusan juta baru rakyat terbeliak biji mata.Mau balik rumah tidur tak lena dok berangan dapat duduk rumah baru. Lepas pilihanraya habuk pun tarakk! Kita orang Melayu kena tipu lagi dengan Umno-Bn.Sampai tua kita kena tipu.Tu pun jangan undi juga Umno-bn walaupun dah banyak kali harungi pilihanraya tak serik-serik dengan kelaku parti rasuah cap taik yang dah busuk hingga ke ususnya.

Minyak angin , minyak urat cap 'Najis' dan 'Din' laku di Hulu Selangor. Beli jangan tak beli tersilap sapu dan gosok naik kurap dan sengkela!

Berkaitan;
Muhyidin mula tabur rasuah politik di Hulu Selangor
-Suara-Keadilan
Cuba beli undi:MB S'langor bidas BN-Malaysiakini

2 ulasan:

  1. melayu fikir guna kepala lutut. bangsa lain dah lama berubah. melayu tak tau sampai bila nak berubah.

    BalasPadam
  2. spatutnya calon PAS dltkkn brtnding di hulu s'gor dsbbkn prgolakkn brtrusn dlm PKR & sikp ahli PKR yg mudh dsogok & mlompt k umno & djdkn bhn kempen phk BN ni mungkin mybbkn rakyat srba slh utk undi PKR hrp post mortem pilihanraya prlu dtumpu pd parti PKR utk mngmbalikn kprcyaan rakyat!!!

    BalasPadam