Ahad, 18 April 2010

Jadi talibarut Israel tak zalim ka?

Dalam berita Malaysian Insider/Bernama Kerajaan BN tidak zalim kata Muhyiddin , menafikan dakwaan Anwar Ibrahim kerajaan Umno-Bn menzalimi rakyat. Muhyiddin berhujah mana ada rakyat yang mati tak makan BN perintah.

“Kalau ada pihak yang mengatakan kerajaan BN menzalimi rakyat seperti yang disebut Datuk Seri Anwar Ibrahim yang berkata kita tak beri perhatian kepada nasib rakyat, adakah penduduk di Hulu Selangor ini mati tak makan,” katanya.

Ini bukan pasai BN perintah mati tak makan dan ada yang kebulur mati tak makan. Jepun perintah dan jajah Malaysia dulu pun rakyat boleh hidup dengan makan ubi kayu tapi tak mati kebulur pun tapi Jepun itu tetap dianggap zalim kerana kekejamannya terhadap rakyat pada masa tu.

Kelantan diperintah Pas dah hampir 20 tahun juga tak ada orang mati kerana tak makan. Begitu juga orang gila dan tak gila yang kutip sampah untuk makan tapi mereka tak mati kerana makan sampah tu, depa tetap sihat elok. Ini kerja Tuhan.

Tapi kalau berkawan dan bagi kontrak kepada syarikat APCO Worlwide yang pro Israel dan ada pejabat di Israel tu tak zalim ka? Umno-Bn bagi kontrak RM77 juta kepada syarikat Israel duit untung bawa balik Israel dan dengan duit tu beli senjata untuk bunuh umat Islam Palestine tu tak zalim ka namanya?Jadi pencacai Israel tak zalim ka?

Sapa nak tengok pemimpin Umno pernah minum arak dan kaki pompuan ada di sini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan