Sabtu, 24 April 2010

Sokong talibarut Yahudi tempah api neraka

25 April adalah hari mengundi di prk Hulu Selangor. Pengundi Melayu yang beragama Islam adalah pengundi majoriti di Parlimen Hulu Selangor.Umno-Apco yang katanya memperjuangkan bangsa Melayu mewakilkan P.Kamalanathan untuk dipertaruhkan dalam pilihanraya kecil itu sementara PKR di wakili oleh calon Melayu Zaid Ibrahim beragama Islam yang seagama dengan orang Melayu -Umno.

Harus diingat pilihanraya ini adalah pilihanraya melawan kedurjanaan Umno-Bn yang bersekongkol dengan talibarut Yahudi di Malaysia iaitu Apco Worlwide yang diberikan kontrak RM77 juta untuk mengekang kemaraan Pakatan Rakyat. Hanya pengundi yang prihatin dengan umat Islam Palestine yang dibunuh setiap hari oleh rejim Yahudi Israel tidak akan mengundi calon BN dalam pilihanraya ini.Anda undi Bn anda bersubahat dengan rejim zalim Yahudi. Anda undi Bn anda memanjangkan talian hayat Apco untuk terus berada di bumi Malaysia yang kita sayangi ini.Anda undi Bn anda redha dengan rejim zalim Yahudi yang membunuh kanak-kanak, orang tua dan wanita Palestine ,menyiksa dan penjarakan pejuang Islam Palestine. Undian anda kepada Umno-Bn untuk tempah api neraka yang menjulang-julang.

Kalau kita menyokong Umno-Bn yang jadikan Apco agen Yahudi tu sebagai penasihat dan petunjuk untuk terus berkuasa adalah berdosa apatah lagi kalau kita undi Umno-Apco-Bn dalam pilihanraya. Kita sedang menambah-nambah jumlah dosa dan api neraka terhadap kita!

Allah melarang menjadikan orang Yahudi sebagai teman akrab;

"Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani menjadi pemimpin-pemimpin(mu):sebahagian mereka adalah pemimpin bagi sebahagian yang lain.Sesiapa di antara kamu mengambil mereka menjadi pemimpin, maka orang itu termasuk golongan mereka.Sesungguhnya Allah tidak memberi petunjuk kepada orang-orang yang zalim"-Surah Al Ma'idah ayat 51.

Kutukan Allah terhadap orang Yahudi;

"Orang-orang Yahudi berkata :Tangan Allah terbelenggu(Kikir)," sebenarnya tangan merekalah yang dibelenggu dan merekalah yang dilaknat disebabkan apa yang telah mereka katakan itu .(Tidak demikian ), tetapi kedua-dua tangan Allah terbuka:Dia menafkahkan sebagaimana Dia kehendaki.Dan al Quran yang diturunkan kepada mu dari Tuhanmu sungguh -sungguh akan menambah kederhakaan dan kekafiran bagi kebanyakkan di antara mereka .Dan kami telah timbulkan permusuhan dan kebencian di antara mereka sampai hari kiamat.Setiap mereka menyalakan api peperangan .Allah memadamkannya dan mereka membuat kerosakkan di muka bumi dan Allah tidak menyukai orang-orang yang membuat kerosakkan.-Surah Al Ma'idah ayat 64 .

Baca juga;
Umpan duit jadi senjata akhir Umno-Bn-Harakahdaily
Bekas peneroka Felda Sg Buaya terima RM50,000-Malaysiakini

1 ulasan:

  1. Salam..

    betul tu En MisaiMerah...rakyat di Hulu Selangor dah dewasa dan mempunyai akal fikiran...dah blh fikir akan baik buruk tpi xtaulah jika nikmat dunia yg sementara ini menjadi pilihan..wawahua'lam

    BalasPadam