Sabtu, 10 April 2010

Shafie Apdal kempen tak boleh kencing dan berak di Hulu Selangor

Umno -Bn yang kehabisan modal dan tak tau nak buat apa dah di Hulu Selangor jadikan isu kencing dan berak saja modal nak cakap kepada rakyat yang berkumpul dengar Shafie Apdal Pengerusi Umno Kedah yang juga Menteri Pembangunan Luar Bandar berucap.Shafie kata beliau terkilan kerana tak dapat guna dewan untuk berucap. Nak guna kena apply bukan main masuk dan berucap saja. Kalau tak minta kebenaran sapa nak bagi guna? Nak masuk rumah orang pun kena bagi salam dan ketuk pintu.

Ketika rakyat sedang marah dengan penglibatan syarikat pro Israel dalam Kerajaaan Umno -Bn dan Polis Diraja Malaysia (PDRM) dibolosi agen perisik Israel , pemimpin Umno-Bn hanya pandai cakap bab kencing dan berak kepada para pengundi di Hulu Selangor. Eloklah tak boleh kencing sebab Umno-BN dah lama 'kencing' rakyat dalam isu Apco Worlwide pandai sembunyi daripada pengetahuan rakyat tapi akhirnya terbongkar!

Berkaitan;
Menteri kecewa tak dapat guna dewan, tandas-Malaysiakini
Marah JKR, penduduk bakar geran tanah-Malaysiakini

1 ulasan:

  1. Shafie Afdal ni kartun!!! masa dia jadi timbalan menteri pertahanan dulu dia langsung tak ada kerja kecuali berjalan makan angin. hahahhahah dia nak tipu siapa kalau kita berjumpa dia di Hulu Selangor suruh dia balik ke Semporna Sabah dan bantu rakyat di sana!!!

    BalasPadam