Khamis, 28 Januari 2010

Zaid Ibrahim hanyalah 'sampah Umno'- Zulkifli Nordin

Selepas Zulkifli Nordin menyerang hebat rakannya daripada Pakatan Rakyat iaitu Khalid Samad, kini Zulkifli Nordin beralih angin menyerang pula rakannya daripada PKR iaitu Zaid Ibrahim yang dianggapnya macam sampah Umno saja tak lebih daripada itu. Mari kita baca apa Zulkifli Nordin kata dekat Zaid Ibrahim.

Kata YB Zul;

Zaid turut mengambil peluang mendakwa saya bukanlah seorang pejuang Islam. Saya tidak pernah mendakwa saya seorang pejuang Islam, walaupun saya cuba sedaya-upaya memperjuangkan isu-isu Islam.

Saya juga didakwa oleh Zaid bertindak saperti 'jaguh UMNo'. Sekurang-kurangnya ada juga pengiktirafan saya ni jaguh. Sedangkan pada saya Zaid Ibrahim hanyalah 'sampah UMNo' yang sudah tidak dterima. Cubaan beliau untuk mendapat kedudukan dalam UMNo bahagian pun ditolak. Pada saya, beliau hanyalah 'barang buangan UMNo' sahaja.Baca lanjut di sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan