Jumaat, 29 Januari 2010

Diam! Jangan cakap apa-apa

Kadang-kadang benda yang kita lawan , kita benci jadi kawan dan jadi sahabat.Ini kerja Tuhan sapa tak boleh teka.Tuhan saja yang tahu. Kedua-dua pemimpin Pas Selangor dilarang keluar kenyataan setelah dijatuh hukum.Itu kata JK Disiplin Pas Pusat. Sekarang ni kita dah pandai nak kunci-kunci mulut orang , dah pandai nak guna akta rahsia rasmi ,akta yang kita lawan sampai punggung berasap, bila boleh jejaskan periuk nasi kita.

Jangan cakap apa-apa,jangan komen apa-apa.Bolehka kita kata macam tu bila kita dihukum?Sekarang ni silap sikit nak saman,nak report polis apa punya dayus jadi pemimpin tak berani dengar komen orang.Nak dengar yang baik -baik saja,puji sampai terpejam biji mata.

Ekoran hukuman itu, kedua-duanya dilarang mengeluarkan sebarang kenyataan yang boleh menjejaskan PAS dan Pakatan Rakyat.-Harakahdaily

Baca juga
Amaran kepada ahli Pas yang dah tua-Fakulti Siyasah Syar'iyah

1 ulasan:

  1. keputusan majlis disiplin pas ini SAMALAH dengan keputusan hakim heks agustin paul yg menjatuhkan hukuman salah kepada anwar bila SELURUH DUNIA tahu anwar dianinyaya, cuma kali ni Khalid samad pulak yang jadi mangsa!!!

    tujuan mersyuarat khas yg nik aziz anjurkan adalah untuk menghukum Hasan ali, mustafa & nasarudin - the 3 stooges of UG movement in PAS. tup…tup.. khalid samad pulak yang kena hukum!!! GILA APA????!!!!

    tahap bangang gila babi!!!!!

    macammana pas nak menegakkan keadilan di malaysia ini bila diapun tidak boleh berlaku adil kpd ahlinya sendiri????

    Ayuh, kita mesti LANGGAR PUAK UG DARI PAS SEGERA!!!

    CALL FOR EGM NOW!!!!!

    BalasPadam