Khamis, 28 Januari 2010

Pakat-Pakat Kutuk Pakat-Pakat Lempar

Di Palestine bila Israel laknatullah serang dan bom rakyat Palestine di Gaza semua pemimpin dunia yang masih ada perikemanusiaan akan kutuk Israel tapi bila dah reda Israel serang dan bom lagi rakyat Palestine .Kita tentu tak mahu perkara yang sama berlaku di Malaysia di mana hakikat rakyat berbeza agama dan bangsa dah jadi asam garam kehidupan.

Apabila 4 biji kepala babi dilempar atau dibaling masuk ke dalam kawasan Masjid di Petaling Jaya semalam semua pemimpin BN dan Pakatan Rakyat pakat -pakat kutuk 'serangan' berunsurkan agama itu .Semasa 'serangan ' ke atas Gereja memuncak sehingga ada yang dibakar beberapa minggu yang lalu tindakan yang sama diambil pemimpin Bn dan Pakatan Rakyat kutuk 'serangan' bom petrol ke atas rumah ibadat orang Kristian itu.

Tindakan biadab letak kepala babi dalam Kawasan Masjid itu dirancang rapi dan bermotifkan politik kotor untuk menimbulkan suasana sentiasa tegang dan dengan itu semangat perjuangkan bangsa akan ditiupkan untuk cetuskan perkauman.

Yang kutuk terus mengutuk yang lempar kepala babi hutan mereka teruskan kerja mereka, sampai bila akan berterusan adakah sehingga menjelang pru akan datang kerja-kerja khianat ini akan terus berlaku. Siapakah 'tangan-tangan ghaib' yang jadi dalang utama bom dan lempar kepala babi hutan ?Adakah mereka dibayar pihak-pihak tertentu untuk buat kerja khianat ini?

Baca juga;

Pemimpin BN,Pakatan kutuk tindakan cemar Masjid dengan kepala babi-Malaysian Insider
Muhyidin marah terhadap kejadian di Masjid-Malaysian Insider/Bernama
Azmin:Saya ada maklumat ahli Umno bakar gereja-harakahdaily

Tiada ulasan:

Catat Ulasan