Isnin, 27 Jun 2011

Sudah terbukti Umno-Bn penipu dan penakut


Kerajaan BN semakin tertekan dan semakin merapu dan tak lena tidur hanya gara-gara himpunan aman Bersih 2.0 pada 9 Julai ini.Menteri Dalam Negeri Hishamuddin Hussein seolah-olah termakan hasutan Perkasa yang meminta polis bertindak tegas terhadap demo Bersih 2.0.

Hishamuddin kata jika keadaan tak terkawal kerajaan BN akan gunakan akta keselamatan dalam negeri (ISA) dan juga akan kerah tentera untuk hadapi DEMO BERSIH 2.0.Inilah sikap si penipu dan penakut kepada desakan 8 tuntutan Bersih yang mahukan pilihanraya lebih adil.Masalahnya kenapa BN takut kepada 8 tuntutan Bersih?

Kalau kerajaan BN bukan si penipu kenapa takut kepada 8 tuntutan Bersih?Bersih bukannya anjur demo suruh rakyat bawa senjata dan bom semasa berdemontrasi tapi hanya berbaju kuning.

Takkan berbaju kuning hina raja dan mau melawan Agong?Ha ha budak-budak pun tahu ini taktik bodoh untuk menipu rakyat.Parti PSM pulak dituduh bawa ideologi komunis ha ha..ini lagu satu kenyataan untuk alih isu sebenar tuntutan Bersih 2.0.Takkan baru sebulan ni pihak polis baru tau kata parti PSM tu bawa ideologi komunis?Gila... memang BN dah gila babi.

Sasterawan Negara A. Samad Said juga dipanggil polis hanya kerana baca sajak dalam pelancaran Himpunan Bersih 2.0. Antara lain kata Pak Samad dalam sajak beliau , “murbawan Malaysia tidak senang dengan apa yang sedang berlaku di negara ini.”Baca di sini.Memang BN dah teruk!Hidup kalau tak jadi penipu bukan BN namanya!

YANG INI LAGI TEROK
Kartun daripada blog tukar tiub .

1 ulasan:

  1. admin org gla..xdak akal ka..nabi kita x bg wt susah kt oqg lain d jlanan..dmonstrasi haram..PAS parti haram..rujuk surah al Ahzab..satu kumpulan yg dtubuh kn oleh org Islam untuk mnjatuh kn kerajaan itu hrm..

    BalasPadam