Sabtu, 25 Jun 2011

'Kita rakyat bukan kayu maaa'

Tadi sewaktu saya ke kedai hardware beli barang , towkey kedai hardware tu kata kat saya , "Apa ini polis , orang pakai baju kuning tangkap yang tak pakai baju tarak tangkap.Patut ini polis pergi cari tangkap orang yang tak pakai baju telanjang bulat di tempat awam bawa pergi mental hospital."

Dia terus membebel marah kat Perkasa, "Ini Perkasa buat ini macam statement mau pecah cermin kereta, suruh orang Cina simpan stok makan banyak-banyak apa hal?Semua rakyat tak kira Melayu, Cina dan India sudah open minded bukan serupa ini Perkasa .Ini macam cakap aaa next election BN habis loo.Dulu 2008 punya elections orang Cina sama India sudah pusing sokong pembangkang , ini kali kalau Melayu ,Cina dan India tolak BN habisla BN."

Kata towkey hardware tu lagi," Rakyat tarak serupa dulu, kita rakyat bukan kayu maa, apa itu Perkasa cakap kita banyak ingat looo. Dulu saya pergi undi ada nampak itu bulan sama itu kati saya tarak ingat lebih, ingat kurang pun tarak saya pangkah itu bulan juga.Lagi aaa rakyat sekarang bukan lagi takut serupa dulu...dulu boleh la ."

Menarik sila baca -Pihak berkuasa dah gila naik bas pun kena tahan gara-gara Bersih 2.0 punya hal.
Tengok video di sini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan